
Ο οκτακύλινδρος κινητήρας όχι μόνο δεν χάνεται στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, αλλά ετοιμάζεται να ζήσει νέες δόξες κάτω από το καπό των πιο σκληροπυρηνικών Mercedes-AMG - σε μια εποχή που ακόμα και η Ferrari βάζει το όριο στους V6.
Πιο αποδοτικός από ποτέ, και με ήχο που θα ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη, ο νέος κινητήρας V8 που εξελίσσει η εταιρεία του Affalterbach θα στροφάρει ψηλότερα χάρη στον flat-plane στροφαλοφόρο και θα χαρίζει μια εντελώς διαφορετική ακουστική εμπειρία σε σχέση με τον σημερινό 4.0 V8 biturbo.

Παρότι η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμη ποια μοντέλα θα φορούν τον καινούργιο V8, επιβεβαιώνει πως θα συνδυάζει αυξημένη ισχύ με χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.
BUY NOW
Ο Steffen Jastrow, επικεφαλής εξέλιξης των αυτοκινήτων της AMG, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Auto Express ότι η ομάδα του δουλεύει για να βελτιώσει την απόκριση του νέου V8. Ο flat-plane στροφαλοφόρος θα επιτρέψει υψηλότερες στροφές και πιο άμεση αίσθηση, αν και θα αλλάξει δραστικά τον ήχο - αφαιρώντας μέρος από τον βαρύ, «μπασάτο» τόνο που χαρακτηρίζει τον τωρινό twin-turbo V8.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της AMG, Michael Schiebe, τόνισε ότι «πρωταρχικός στόχος της AMG είναι να ικανοποιεί τους πελάτες. Αν συνεχίσει να υπάρχει ζήτηση για V8, τότε η πρόκληση για τους μηχανικούς μας είναι να τους κατασκευάζουμε εντός των κανονισμών». Ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι ο νέος V8 θα αποδίδει σημαντικά περισσότερη ισχύ από τον υπάρχοντα, ενώ θα βελτιωθεί και η αμεσότητα του γκαζιού.

Πριν δούμε τον καινούργιο V8 στους δρόμους, η AMG ετοιμάζεται να λανσάρει ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο: το AMG XX. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό super-sedan της εταιρείας, που θα σταθεί απέναντι σε μοντέλα όπως η Porsche Taycan και το Audi RS e-tron GT, συνεχίζοντας την παράλληλη πορεία της Mercedes-AMG και στην ηλεκτροκίνηση.