Ανατροπή: Η Mercedes-AMG επαναφέρει τους V8 κινητήρες

Mercedes C83 S E Performance

Στην εποχή του downsizing και του εξηλεκτρισμού, ο τομέας σπορ αυτοκινήτων της Mercedes αποφάσισε να επαναφέρει τον θηριώδη V8 για τις νέες -αν και plug-in υβριδικές- C-Class και E-Class AMG.

Η διοίκηση της εταιρείας της Στουτγάρδης φέρεται να πήρε την απόφαση επιστροφής στους V8 λόγω της ανταπόκρισης που είχε από τους σκληροπυρηνικούς φίλους της Mercedes η μετάβαση των AMG εκδόσεων της C-Class από τον V8 σε τετρακύλινδρη plug-in υβριδική μονάδα ισχύος, καθώς και της E-Class σε εξακύλινδρη. Η πρώτη παρουσιάστηκε πέρσι, η δεύτερη αναμένεται τους προσεχείς μήνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εν μέσω και του τεταμένου ανταγωνισμού με τις BMW και Audi στα σπορ αυτοκίνητα, λοιπόν, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να επαναφέρει τον τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα M177 στις επόμενες C-Class και E-Class AMG.

Η συγκεκριμένη οκτακύλινδρη μονάδα πυροδοτεί προς το παρόν τις AMG GT63 SE Performance και AMG S 63. Και στις δύο συνοδεύεται από plug-in υβριδικό σύστημα, που μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνδυαστικά 843 και 802 ίππους αντίστοιχα. Δεν γίνεται διαφορετικά, άλλωστε, λόγω της επικείμενης εφαρμογής των προδιαγραφών ρύπων Euro7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η υβριδική τεχνολογία, άλλωστε, θα συνοδεύει και τις απλές εκδόσεις των C-Class και E-Class για πολλά χρόνια ακόμη, καθώς η Mercedes φέρεται να αποφάσισε να διατηρήσει τις εκδόσεις τους με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2028 - και μέχρι το 2035.

Οι δύο εγχώριοι αντίπαλοι της Mercedes έχουν τουλάχιστον εξακύλινδρες μονάδες για τις κορυφαίες σπορ εκδόσεις των sport-sedan τους, και περιόρισαν τους τετρακύλινδρους στα πιο συμπαγή τους μοντέλα. Η BMW M3 είναι εξακύλινδρη 3.0 λίτρων σε σειρά χωρίς υβριδικό σύστημα, ενώ η νέα BMW M5 αναμένεται με κινητήρα 4.4 V8 και το Audi RS 6 με V6 - και τα δύο με την υποστήριξη plug-in υβριδικών συστημάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ