Ντεμπούτο για την ηλεκτρική μετενσάρκωση του Audi Sport Quattro S1

Elegend EL1

Το εκθαμβωτικό Elegend EL1 είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή, σε ελάχιστα αντίτυπα μόνο για συλλέκτες, με 816 ηλεκτρικούς ίππους και αυτονομία για δύο flat-out γύρους στο παλιό Nurburgring.

Το δημιούργημα της γερμανικής εταιρείας Beilngries, το οποίο συνδυάζει τη μυθική ιστορία του Audi Sport Quattro S1 με τη σύγχρονη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, είχε κάνει την πρεμιέρα του πριν από δύο χρόνια στο Σαλόνι του Μονάχου. Απευθύνεται σε ελάχιστους, ως ένα από τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά sportscars του πλανήτη, με ρίζες στο εμβληματικό Audi που εξάπλωσε την τετρακίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά τις δοκιμές και την εξέλιξής του, τώρα το Elegend EL1 είναι πλέον έτοιμο για την κατασκευή των συνολικά μόλις 30 αντιτύπων του. Καθένα από αυτά θα πωλείται στη Γερμανία στην αστρονομική τιμή των 890.000 ευρώ, προ φόρων. Η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα αν αυτά έχουν ήδη δεσμευθεί ή όχι, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ο χαρακτηριστικός σχεδιασμός του κλασσικού Quattro S1 της δεκαετίας του 1980 αναβιώνει σε μία υπέροχη νεο-ρετρό εφαρμογή στο Elegend EL1. Το πρωτότυπο του Μονάχου προ διετίας δείχνει σήμερα ακόμα πιο ώριμο αισθητικά, προσαρμοσμένο στην παραγωγή, αλλά χωρίς να έχει απολέσει το τόσο δυναμικό του ρύγχος. Αντιθέτως έχει παραλείψει κάποιες λεπτομέρειες, όπως τις κάμερες που είχαν στο πρωτότυπο το ρόλο των καθρεπτών, και δεν υπάρχουν πια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα αυστηρά διθέσιο σπορ αυτοκίνητο, στο οποίο οι δύο επιβάτες κάθονται πολύ χαμηλά και διαχωρίζονται από ένα ογκώδες κεντρικό τούνελ, χαρακτηριστικό των κλασσικών σπορ αυτοκινήτων. Για τον πίνακα οργάνων υπάρχει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη πίσω από το αγωνιστικού προφίλ τιμόνι τριών ακτινών, ενώ το σαλόνι είναι όλο ανθρακονημάτινο.

Το EL1 διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε τρία επίπεδα ύψους, ενώ το εντυπωσιακό είναι ότι το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4,15 μέτρα. Είναι, δηλαδή, αντίστοιχο με το Audi A1, αλλά με εντελώς διαφορετική τεχνική φιλοσοφία λόγω φυσικά των δύο ηλεκτροκινητήρων του, που παράγουν 816 hp - πολύ περισσότερους από το αρχέγονο Quattro S1. Με αυτούς η επιτάχυνση 0-100 km/h έρχεται σε μόλις 2,8'', και η τελική φτάνει στα 300 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάθε κινητήρας είναι τοποθετημένος σε κάθε άξονα, φυσικά, για την επίτευξη της «ηλεκτρικής» τετρακίνησης, ενώ η μπαταρία ιόντων-λιθίου στο δάπεδο έχει χωρητικότητα 80 kWh. Σε κανονικές συνθήκες κίνησης αυτή προσφέρει 400 km αυτονομίας, αλλά με το Elegend EL1 σε πλήρη αγωνιστικό ρυθμό αρκεί μόνο για δύο γύρους στο Nurburgring-Nordschleife των 22 χιλιομέτρων.

Το Elegend EL1 απευθύνεται φυσικά σε ελάχιστους και εύπορους συλλέκτες, οι οποίοι θα αποκτήσουν -έναντι τουλάχιστον ενός εκατομμυρίου ευρώ- τη δυνατότητα να οδηγούν ένα ξεχωριστό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μακρινό απόγονος ενός από τα θρυλικότερα sportscar της ιστορίας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ