E-Legend EL1: H «αναβίωση» του μυθικού Audi Sport Quattro

E-Legend EL-1

Το αμιγώς ηλεκτρικό EL1 της E-Legend -ένας «φόρος τιμής» 804 ίππων στο εμβληματικό Sport Quattro S1, τον προπάτορα της τετρακίνησης στην παγκόσμια αυτοκίνηση- θα κατασκευαστεί σε 30 αντίτυπα και θα τιμάται λίγο πάνω από 1 εκατομμύριο Ευρώ.

To EL1 έχει σαφείς σχεδιαστικές παραπομπές στο δημιούργημα της Audi, ένα από τα πλέον επιτυχημένα rallycars της δεκαετίας του 1980 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το σχήμα και το περίβλημα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων είναι πανομοιότυπο με του Sport Quattro S1, αλλά φυσικά φιλοξενεί φώτα τεχνολογίας LED.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι τρεις αεραγωγοί στο καπό επίσης παραπέμπουν στους αντίστοιχους του Audi, όπως και η τετράγωνη φιλοσοφία του σχεδιασμού, οι μυώδεις θόλοι αλλά και οι λευκές ζάντες πέντε ακτινών που διέκριναν τα rallycars εκείνης της εποχής. Το πίσω μέρος έχει μια σχετικά διακριτική ανθρακονημάτινη πτέρυγα, καθώς και ένα φωτεινό περίβλημα που φιλοξενεί τα πίσω φωτιστικά σώματα.

Η τετρακίνηση στο EL1 επιτυγχάνεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον εμπρός άξονα και δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν καθέναν από τους δύο πίσω τροχούς - φυσικά με τη συμβολή της αυτόματης κατανομής της ροπής μέσω του Torque Vectoring. Μαζί, οι τρεις μονάδες παράγουν 804 ίππους (816 PS) και επιταχύνουν το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα και στα 200 km/h σε μόλις 10 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η μπαταρία του, που σύμφωνα με πληροφορίες είναι ίδια με αυτή που τοποθετεί η Porsche στην Taycan, έχει χωρητικότητα 90 kWh και επιτυγχάνει αυτονομία 400 χιλιομέτρων - ενώ η ομαλή απόδοση της ενέργειάς της διασφαλίζεται από ένα προηγμένο, νέας γενιάς, σύστημα ψύξης.

Στον αντίποδα της αυτονομίας, με την πλήρη ισχύ των ηλεκτροκινητήρων η μπαταρία αρκεί ώστε το EL1 να συμπληρώσει δύο ολόκληρους γύρους στο παλιό Nurburgring (Nordschleife) των 20,8 χιλιομέτρων και 154 στροφών με πλήρη αγωνιστικό ρυθμό, στο προφίλ SportPlus.

Μετά το Audi Sport Quattro S1, η E-Legend προγραμματίζει την αναβίωση και ενός ακόμα μυθικού rallycar, της Lancia Stratos HF Stradale, με το μικρότερο -και επίσης περιορισμένης παραγωγής- EL2.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ