Νέα Lotus Emira, η τελευταία με θερμικό κινητήρα (+video)

Νέα Lotus Emira 2021

H ολοκαίνουρια Lotus Emira παρουσιάστηκε και αποτελεί το κύκνειο άσμα της βρετανικής εταιρίας στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το τελευταίο κεφάλαιο στην ένδοξη ιστορία σπορ μοντέλων της Lotus με θερμικά μοτέρ γράφεται με τη Emira, η οποία αποτελεί παράλληλα και το μεταβατικό στάδιο στο εξηλεκτρισμένο μέλλον των Βρετανών.

lotus emira
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με το μήκος να φτάνει στα 4.412 χλστ., πλάτος στα 1.895 χλστ. και ύψος στα 1.225 χλστ. η σχετικά μεγάλη σε διαστάσεις Emira φροντίζει για την άνεση και την ευρυχωρία των επιβατών της όπως ποτέ άλλοτε με τους Βρετανούς να αναφέρουν ότι πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο μοντέλο που έχουν δημιουργήσει.

Η μοντέρνα σχεδίαση της Emira είναι σαφώς επηρεασμένη από την αμιγώς ηλεκτρική Evija και χωρίς να φέρνει κάτι καινούριο στο τραπέζι αρκεί για να την κάνει να ξεχωρίζει.

Σαφή βελτίωση σε σχέση με το παρελθόν βλέπουμε στο εσωτερικό του κεντρομήχανου coupe τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εργονομίας όσο και ποιότητας. Η επικοινωνία του οδηγού με το αυτοκίνητο γίνεται κυρίως από ένα μεγάλο πίνακα πληροφοριών με διαγώνιο στις 12,3 ίντσες με την οθόνη για το σύγχρονο σύστημα πολυμέσων να φτάνει στις 10,25 ίντσες. Τα καθίσματα ρυθμίζονται ηλεκτρικά με τις δυνατότητες προσαρμογής να αυξάνονται από τις τέσσερις της στάνταρ έκδοσης στις προαιρετικές 12, η είσοδος γίνεται χωρίς κλειδί και στον εξοπλισμό βλέπουμε μεταξύ άλλων cruise control, αισθητήρες parking, ηλεκτρικούς καθρέπτες αλλά και μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυξημένοι παρουσιάζονται και οι διαθέσιμοι αποθηκευτικοί χώροι με τις πόρτες να μπορούν να δεχτούν μισόλιτρο μπουκαλάκι. Πίσω από τα καθίσματα υπάρχουν διαθέσιμα 208 λίτρα για τις αποσκευές που συμπληρώνονται από 151 επιπλέον λίτρα χάρη στο πορτμπαγκάζ που βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα.

Ένα από τα στοιχεία που κάνει εντύπωση στη νέα Emira, όχι με θετικό τρόπο για μοντέλο που προέρχεται από την παραδοσιακά «ελαφριά» Lotus, είναι το βάρος των 1.405 κιλών, ένα νούμερο που αντιστοιχεί σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία στην ελαφρύτερη εκδοχή του νέου σπορ μοντέλου με το ολοκαίνουριο αλουμινένιο πλαίσιο.

Lotus Emira 2021
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Emira θα είναι διαθέσιμη με δύο μηχανικά σύνολα: τον γνωστό από προηγούμενα μοντέλα της εταιρίας V6 κινητήρα της Toyota με χωρητικότητα 3,5 λίτρα αλλά και τον δίλιτρο turbo της Mercedes AMG. Η απόδοση για τα δύο υπετροφοδοτούμενα μοτέρ κυμαίνεται από 360 έως 400 ίππους, με τους Βρετανούς να μην μπαίνουν σε αυτό το σημείο σε λεπτομέρειες κάνοντας επίσης αναφορά στη μέγιστη ροπή των 430, μια τιμή που δίνουν προς το παρόν και για τα δύο μοτέρ. Το μοτέρ της Mercedes-AMG, που προσαρμόστηκε από τους Γερμανούς στις απαιτήσεις της Emira, θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι του 2022 και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αναφορά γίνεται παράλληλα και στα 0-100 χλμ./ώρα με έναν χρόνο που αναμένεται κάτω από τα 4,5 δεύτερα, με την τελική να φτάνει έως και τα 290 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή της νέας Lotus Emira ξεκινά τη Μ. Βρετανία από τα 72.000 ευρώ με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν την ερχόμενη άνοιξη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ