Το μοναδικό ξύλινο Citroen 2CV πωλείται σε αστρονομική τιμή

Citroen 2SV wood

Πλήρως λειτουργικό, αυτό το -μοναδικό στον πλανήτη- ξύλινο Citroen 2CV με το όνομα «La Belle Lochoise» κοστολογείται μεταξύ 150 και 200 χιλιάδων ευρώ ενόψει της δημοπράτησής του.

Πρόκειται για ένα κινούμενο έργο τέχνης πάνω σε ένα από τα εμβληματικότερα οχήματα της ιστορίας της αυτοκίνησης. Το φιλοτέχνησε ο Michel Robillard, Γάλλος συνταξιούχος επιπλοποιός, και το προσωνύμιο «La Belle Lochoise» παραπέμπει στην καταγωγή του αυτοκινήτου από την περιοχή Loches του Touraine της Γαλλίας, στην Κοιλάδα του Λίγηρα στα βοριοδυτικά της χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο δημιουργός του χαρακτηρίζει ως το μοναδικό πλήρως λειτουργικό ξύλινο αυτοκίνητο του κόσμου. Για το αμάξωμα έχει χρησιμοποιηθεί ξύλο μηλιάς και ροδακινιάς, για τους προφυλακτήρες καρυδιά, για τις πόρτες και το πορτ-μπαγκάζ ξύλο κερασιάς και για το ταμπλό ξύλο φτελιάς. Η μαλακή οροφή είναι πιο συμβατική, από μαλλί αλπακά (αιγοκάμηλου).

Ο Robillard χρειάστηκε 5.000 ώρες εργασίας σε φάσμα 5 ετών για να ολοκληρώσει την κατασκευή του «La Belle Lochoise», και παρουσίασε το τελικό του έργο το Σεπτέμβριο του 2017. Το ξύλινο αμάξωμα βάρους 600 κιλών βασίζεται στο πλαίσιο Dyane του 2CV του 1969, και στο ρύγχος του φιλοξενεί τον κινητήρα βενζίνης του 3CV με 602 κ.εκ. και 32 ίππους. Έτσι, το ξύλινο αυτό 2CV φτάνει τελική ταχύτητα 80 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναγνωρισμένο από τη Citroen που το έχει εντάξει στη σφαίρα των οχημάτων «Citroen Origins», το «La Belle Lochoise» ισορροπεί μεταξύ της αυτοκίνησης και της τέχνης - και χωρίς να έχει υπάρξει ποτέ ξανά κάτι ανάλογο, είναι δύσκολο να υπολογιστεί η τιμή του ενόψει της δημοπράτησής του στο Chateau d'Artigny του Montbazon της Γαλλίας στις 4 Ιουνίου.

Η τιμή εκκίνησης εκτιμάται ότι θα καθοριστεί ανάμεσα στις 150 και 200 χιλιάδες ευρώ, καθώς πέραν του ξύλινου αμαξώματός του διαθέτει και όλα τα επίσημα έγγραφα και άδειες αγοράς με χρονολογία 1957, καθώς και τη βεβαίωση επίσημου σέρβις που έγινε φέτος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από την άλλη, βεβαίως, μάλλον το συγκεκριμένο 2CV θα συνεχίσει τη ζωή του ως εκθεσιακό έργο τέχνης παρά ως ένα αυτοκίνητο χρήσης στο δρόμο, καθώς θα είναι αρκετά δύσκολο να πάρει έγκριση για την ασφάλειά του, καθώς και να ασφαλιστεί. Εξάλλου, τη δημοπρασία του συνοδεύει η διευκρίνιση ότι δεν διαθέτει καμίας μορφής ασφάλιση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ