Ferrari F8 N-Largo: H θηριώδης «πριμαντόνα» της Novitec

Novitec F8 N-Largo

H Novitec έφτασε στα άκρα -και προπώλησε ήδη- 15 αντίτυπα της Ferrari F8 Tributo, αυξάνοντας την ισχύ τους στους 807 ίππους, μειώνοντας την επιτάχυνση 0-100 km/h στα 2,6 δευτερόλεπτα και μετονομάζοντάς τα σε F8 N-Largo.

Ο οίκος μετατροπών τροποποίησε τον twin-turbo V8 κινητήρα των 3.9 λίτρων για να αντλήσει από αυτόν τώρα 807 hp (818 PS) και 903 Nm ροπής. Έτσι, πέραν των 2,6 δευτερολέπτων που χρειάζεται για το σπριντ 0-100 km/h, η Ferrari F8 N-Largo δεν θέλει παραπάνω από 7,4'' για να αγγίζει από στάση τα 200 km/h - ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 340 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δύο τιμές των επιταχύνσεων είναι ταχύτερες κατά τρία και τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου, αντίστοιχα, από την «απλή» F8 Tributo όπως αυτή βγαίνει από το εργοστάσιο της Modena. Μαζί με αυτές, η Novitec έχει κάνει ακόμα πιο ωμό τον ήχο της εξάτμισης, καθώς και την εμφάνισή της F8 N-Largo.

Για την ακρίβεια, η Novitec είπε ότι αντικατέστησε στην πράξη κάθε εξωτερική επιφάνεια - ακόμα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα, που είναι τώρα πιο μικρά και δείχνουν πιο δυναμικά. Μια από τις πιο εμφανείς επεμβάσεις είναι το μεγαλύτερο splitter από ανθρακονήματα, στο κάτω χείλος του πολυγωνικού εμπρός προφυλακτήρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι θόλοι είναι πιο μυώδεις και έχουν στη ράχη τους πτυχωτούς αεραγωγούς από ανθρακονήματα - υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένοι και οι ανασχεδιασμένοι καθρέπτες. Οι μαύρες γυαλιστερές ζάντες των 21'' είναι δημιουργημένες από τη Novitec, οι πλευρικοί αεραγωγοί του κινητήρα είναι μεγαλύτεροι, όπως και τα μαρπσιέ, και στο πίσω μέρος γίνεται ένα πάρτι ανθρακονημάτων: στο κάλυμμα του κινητήρα, στην πτέρυγα, στον προφυλακτήρα και στο διαχύτη.

Η εκδοχή της Novitec για τη F8 Tributo, που πήρε την ονομασία N-Largo όπως και άλλες Ferrari που έχει τροποποιήσει ο οίκος μετατροπών, θα κατασκευαστεί σε μόλις 15 αντίτυπα, τα οποία έχουν ήδη προ-πωληθεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ