Πρώτη αποκάλυψη για τη Ferrari με το ισχυρότερο μοτέρ στην ιστορία

Ferrari 812 Competizione

Η Ferrari έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και κάποια από τα στοιχεία της νέας 812 Superfast των 830 ίππων, που την καθιστούν το ισχυρότερο δημιούργημα στην ιστορία της μάρκας χωρίς κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση.

Η νέα έκδοση της 812 Superfast που προς το παρόν δεν κατονομάζεται θα αποκαλυφθεί επίσημα στις 5 Μαΐου, όταν και θα γίνει η live μετάδοση της παρουσίασής της μέσω των καναλιών της ιταλικής φίρμας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της ιταλικής.

Προς το παρόν η Ferrari τονίζει ότι δημιούργησε το νέο μοντέλο για να τονίσει στο έπακρο το δυναμισμό της GT, 812 Superfast, χαρίζοντάς του παράλληλα μοναδικά αισθητικά και μηχανικά χαρακτηριστικά που θα το καταστήσουν δημοφιλές στους λάτρεις και συλλέκτες των αυτοκινήτων της. Εξ ου άλλωστε και ξεκινώντας με τον κινητήρα της, το V12 μοτέρ των 6,5 λίτρων της 812 Superfast έχει φθάσει στους 830 ίππους ισχύος (στις 9.500 σ.α.λ.) κερδίζοντας έτσι 30 άλογα συγκριτικά με την «απλή» 812 Superfast και δίνοντάς της τον τίτλο της ισχυρότερης Ferrari στην ιστορία αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ferrari 812 Superfast Competizione

Αισθητικά, η νέα έκδοση της 812 Superfast αποκτά μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός και νέα αεροδυναμικά πτερύγια στον προφυλακτήρα, ενώ έξτρα εισαγωγές έχουν προστεθεί και στα πλαϊνά. Πιο σημαντικό αισθητικό στοιχείο του νέου μοντέλου αποτελεί το καινούργιο αλουμινένιο πάνελ με ειδικά ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα που έχει τοποθετηθεί στο πίσω μέρος, αντικαθιστώντας έτσι το στάνταρ πίσω τζάμι. Αλλαγμένες είναι και οι τετραπλές στρογγυλές πίσω εξατμίσεις που έχουν αντικατασταθεί από νέες τετράγωνες απολήξεις τοποθετημένες στα άκρα του προφυλακτήρα, ενώ ένας νέος και μεγαλύτερος ανθρακονημάτινος διαχύτης φροντίζει για ακόμη καλύτερη διαχείριση του αέρα.

Ferrari 812 Superfast Competizione
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη διαφορά που υπάρχει συγκριτικά με αυτό της «απλής» 812 Superfastέχει να κάνει με το επανασχεδιασμένο εσωτερικό πάνελ των θυρών και τη επιπλέον χρήση ανθρακονήματος, που βοηθά στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Συνολικά, μαζί και με τις υπόλοιπες βελτιώσεις στο αμάξωμα, το νέο μοντέλο της Ferrari αναμένεται να ζυγίζει λιγότερο από τα 1.525 κιλά της Superfast. Στα υπόλοιπα στοιχεία της, η Ferrari κρατάει κρυφές περαιτέρω μηχανικές και τεχνικές λεπτομέρειες του νέου μοντέλου, όπως και φυσικά τις επιδόσεις του. Θυμίζουμε ότι η 812 Superfast απαιτεί για το 0-100 χλμ./ώρα μόνο 2,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ./ώρα, όμως η νέα έκδοσή της αναμένεται να αποδειχτεί ακόμη πιο εκρηκτική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ