Ηλεκτρική και υβριδική η Lancia Ypsilon της νέας εποχής

Lancia Pu+Ra HPE

Η νέα γενιά της Ypsilon, το πρώτο αυτοκίνητο της αναγέννησης της Lancia, θα είναι μεν και το πρώτο ηλεκτρικό της - αλλά στο λανσάρισμά του θα έχει και υβριδικές εκδόσεις με μοτέρ βενζίνης, και αργότερα την “καυτή” HF.

Η νέα Yspilon θα βασιστεί στην πλατφόρμα STLA Small του ομίλου Stellantis, και κατά πάσα πιθανότατα θα υιοθετήσει και το ηλεκτρικό μοτέρ των 156 ίππων και 260 Nm που εφοδιάζει τα ηλεκτρικά Opel Corsa-e και Peugeot e-208, μαζί με τη μπαταρία 50 kWh αυτονομίας σχεδόν 400 χιλιομέτρων. Σε δεύτερο χρόνο, μετά το λανσάρισμα, ακούγεται ότι θα ακολουθήσει και η κορυφαία ηλεκτρική έκδοση HF, με μοτέρ 240 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κεντρική φωτό & πάνω: Υποθετικά και ανεπίσημα σχέδια για τη νέα Lancia Ypsilon
Κεντρική φωτό & πάνω: Υποθετικά και ανεπίσημα σχέδια για τη νέα Lancia Ypsilon

Όμως, με δεδομένο ότι η απαγόρευση των θερμικών κινητήρων στην Ευρώπη δεν θα συμβεί πριν από το 2035, από το λανσάρισμά της και για αρκετά χρόνια η νέα Ypsilon θα διατίθεται σε συγκεκριμένες αγορές και με υβριδικούς κινητήρες βενζίνης για το (μεγάλο) αγοραστικό κοινό που δεν ενδιαφέρεται ή δεν δύναται να κάνει ακόμη το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση.

Η πρώτη από τις υβριδικές εκδόσεις -σύμφωνα με τις πληροφορίες- θα συνδυάζει τον κινητήρα 1.2 Puretech των 100 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Πρόκειται για το σύστημα που συναντούμε και στα υβριδικά Fiat 600 και Jeep Avenger, και περιλαμβάνει ένα μικρό μοτέρ για την εκκίνηση του κινητήρα και ένα ισχύος 29 ίππων και 55 Nm που περικλύεται από το κιβώτιο των 6 σχέσεων και παίρνει την ισχύ του από μπαταρία 0.9 kWh.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στο σχεδιασμό της νέας Ypsilon, θα βασιστεί ως γνωστόν στο πρωτότυπο Pu+Ra HPE και το αμάξωμά του θα είναι κλασσικού πεντάθυρου hatchback - όπως των Opel Corsa και Peugeot 208. Οι επιρροές από το πρωτότυπο θα είναι εμφανείς και στο εσωτερικό, όπου θα μεσουρανεί μια κεντρική ψηφιακή οθόνη (αν και μάλλον όχι τυπική 10,25 ιντσών) πάνω από μια σειρά από φυσικούς διακόπτες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διακόπτης του συστήματος μετάδοσης θα βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο οδηγός θα έχει εμπρός του μία ακόμη ψηφιακή οθόνη για τον πίνακα οργάνων. Μια λεπτομέρεια, τέλος, αφορά στην αναγραφή του εμβλήματος Lancia με τη γραμματοσειρά της νέας εποχής τόσο στα προσκέφαλα όσο και σε άλλα σημεία των καθισμάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ