Το κύκνειο άσμα του Audi R8 θα είναι ένα εκρηκτικό GT3 για το δρόμο

Audi R8

Φτάνοντας στο τέλος της διαδρομής του Audi R8, η εταιρεία του Ingolstadt ετοιμάζεται να κλείσει την αυλαία με την τελευταία και πιο εντυπωσιακή του έκδοση, που θα βασίζεται στο αγωνιστικό GT3.

Το γερμανικό sportscar με τον κινητήρα V10 σε λίγους μήνες θα περάσει στην ιστορία, καθώς φτάνει στο τέλος της παραγωγής του ενόψει του μελλοντικού ηλεκτρικού διαδόχου του. Όμως πριn φύγει, θα κάνει μια βαθιά υπόκλιση με την πιο ακραία και συναρπαστική έκδοση της ιστορίας του - μια αγωνιστικών προδιαγραφών παραλλαγή του βασισμένη στο αγωνιστικό GT3 αλλά νόμιμη για το δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αγωνιστικό R8 GT3 -που εξελίχθηκε από την Audi σε συνεργασία με την Scherer Sport- σταδιοδρομεί από το 2013 στους αγώνες τόσο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) όσο και των θεσμών Intercontinental GT Challenge και GT World Challenge Europe. Το 2022 παρουσιάστηκε η τελευταία εξέλιξή του, το R8 GT3 Evo 2.

Και τώρα θα δανείσει πολλά από τα αγωνιστικά στοιχεία του στο τελευταίο R8, στο κύκνειο άσμα του γερμανικού supercar, το οποίο αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα μέσα στο 2024. Μάλιστα, το πρώτο πρωτότυπο δοκιμών εξελίσσεται στην πίστα του Nurburgring, με οδηγό τον Γερμανό Frank Stippler.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκδοση αυτή θα φορά φυσικά τον V10 των 5.2 λίτρων, που στο «απλό» R8 αποδίδει 525 ίππους αλλά στην αγωνιστική έκδοση φτάνει τους 577 hp. Στην έκδοση δρόμου θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG και με σύστημα τετρακίνησης.

Απομένει να φανεί πόσα στοιχεία της αεροδυναμικής του αγωνιστικού Audi R8 GT3 θα υιοθετήσει η έκδοση δρόμου. Όμως στο πρωτότυπο δοκιμών φάνηκε να έχει μεταφέρει τη μεγάλη πίσω πτέρυγα που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου και τους αεραγωγούς του καπό, των εμπρός φτερών και της οροφής. Όλα τα έξτρα στοιχεία αυτά είναι φυσικά ανθρακονημάτινα, ενώ τα παράθυρα δεν είναι γυάλινα αλλά από άθραυστο υλικό Perspex.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ