Το Audi R8 «μετασχηματίζεται» σε ηλεκτρικό

Νέο Audi R8 ηλεκτρική γενιά supercar 2022

Η επόμενη γενιά του κορυφαίου για την γερμανική εταιρεία Audi R8 βρίσκεται ήδη στα σκαριά και αναμένεται να αποτελέσει το σημείο αναφοράς για το ηλεκτρικό μέλλον της.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο από την Audi Sport, το R8 είναι η ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας, από το 2006 που παρουσιάστηκε επίσημα στο κοινό μέχρι και σήμερα.

Το πλήρωμα του χρόνου έρχεται και για το κορυφαίο supercar της Audi, η οποία, σκεπτόμενη και το ηλεκτρικό μέλλον της, έχει ήδη στα σκαριά την ολοκαίνουργια γενιά του R8 που έρχεται για να σπάει τα δεσμά με το «συμβατικό» παρελθόν της υιοθετώντας αποκλειστικά ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα και με τις τελευταίες πληροφορίες που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου, η επομενη γενιά του R8 δεν θα αργήσει πολύ να κάνει το ντεμπούτο της, το οποίο έχει προγραμματιστεί για τα μέσα της 10ετίας που διανύουμε.

Το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό supercar των Γερμανών θα έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί και δεν θα έχει κανένα κοινό σημείο με την υπάρχουσα γενιά, ενώ φήμες το θέλουν να έχει και διαφορετικό όνομα από το «R8».

Τα κοινά του μελλοντικού supercar των Γερμανών με την υπάρχουσα γενιά θα «εντοπίζονται» στη σχεδίασή του που δεν θα ξεφεύγει από τα supercar πρότυπα της κατηγορίας με εντυπωσιακό σε σχεδίαση δίθυρο αμάξωμα, δύο θέσεις στην καμπίνα και επιδόσεις που θα το τοποθετούν στην κορυφή της γκάμας της Audi.

Το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό R8 αναμένεται να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Bollinger Hofe, εκεί όπου κατασκευάζεται στο χέρι και η υπάρχουσα συμβατική γενιά αφού το συγκεκριμένο και υπερσύγχρονο εργοστάσιο της γερμανικής εταιρείας «φιλοξενεί» και την παραγωγή των e-tron GT και RS e-tron GT.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά με την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται για το διάδοχο γερμανικό supercar αυτή αναμένεται να προέρχεται από τη συνεργασία της Audi με την Porsche. Η εν λόγω πλατφόρμα που έχει επιβεβαιωθεί ήδη από την Porsche θα είναι νέας σχεδίασης και διαφορετική από εκείνη που χρησιμοποιείται στο e-tron GT και την Taycan.

Η ίδια «ευέλικτη» πλατφόρμα θα αξιοπιοιηθεί και για άλλα μοντέλα της Audi, με τη δημιουργία ενός SUV και ενός sedan μοντέλου να θεωρείται πολύ πιθανή. Αυτό που θα διαχωρίζει το επόμενο ηλεκτρικό R8 έναντι των άλλων μοντέλων που θα χρησιμοποιούν το ίδιο πάτωμα είναι πως, όπως και το υπάρχον μοντέλο, έτσι και εκείνο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο χέρι στο μεγαλύτερο μέρος του.

Μία ακόμη πλατφόρμα που θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για τη νέα γενιά του γερμανικού supercar είναι εκείνη που ετοιμάζει η Porsche για την επόμενη και ηλεκτρική 718, μια πλατφόρμα που επίσης εξυπηρετεί, ίσως ακόμη περισσότερο, αναφορικά με την κατανομή του βάρους με τις μπαταρίες να τοποθετούνται πίσω από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος αναφορικά με τις επιδόσεις του αμιγώς ηλεκτρικού γερμανικού supercar, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ξεπερνούν εκείνες της υπάρχουσας γενιάς με την ισχύ να βρίσκεται σίγουρα πάνω από τους 650 ίππους.

Το κύκνειο άσμα της υπάρχουσας γενιάς αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στο τέλος του 2023 με τους Γερμανούς να ετοιμάζουν μια πισωκίνητη GT έκδοση, η οποία και θα βρίσκεται ως αίσθηση πιο κοντά στα αγωνιστικά από οποιαδήποτε άλλη έκδοση του R8 μέχρι σήμερα.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ