To 5κύλινδρο και πισωκίνητο Audi R8 που δεν ήρθε ποτέ στο φως

Audi R8 Coupe

Στο τέλος της ζωής του Audi R8, για την ακρίβεια του R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αποκαλύφθηκε ότι η εταιρεία του Ingolstadt είχε σκεφτεί στο παρελθόν μια πεντακύλινδρη, πισωκίνητη έκδοση με μηχανικό κιβώτιο.

Μπορεί να είχε τους μισούς κυλίνδρους από το R8 V10 των 5.2 λίτρων και 540 ίππων, αλλά αυτή η «μικρότερη» εκδοχή του γερμανικού supercar θα απέδιδε περισσότερη ροπή - ξέχωρα από το πόσο απολαυστικό μηχάνημα θα ήταν με την κίνηση στους πισω τροχούς και το μηχανικό κιβώτιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από όλες τις φήμες που κυκλώνουν την ιστορία του R8, η συγκεκριμένη φαίνεται να είναι βάσιμη: η Audi εξέτασε το ενδεχόμενο μιας εκδοχής του supercar με μικρότερο κινητήρα, μικρότερο ακόμα και από τον V8 που διέθετε παράλληλα με τον V10 στην πρώτη του γενιά.

Συγκεκριμένα, στο Ingolstadt -σύμφωνα με τον διευθυντή συνθετικών καυσίμων της Porsche, Marcos Marques- μελέτησαν το ενδεχόμενο να τοποθετήσουν στο R8 τον διακεκριμένο πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI από το TT και το RS 3. Προφανής στόχος θα ήταν να μειώσουν το κόστος του R8, που με τον V10 ξεπερνούσε τις 200.000 ευρώ στην ήπειρό μας.

Το μικρότερο σε μέγεθος μοτέρ θα το συνόδευαν με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, μέσω μηχανικού κιβωτίου σχέσεων. Κάτι εντελώς αντιδιαμετρικό, δηλαδή, από τη δεύτερη γενιά του R8 που διατίθονταν μόνο με τον κινητήρα V10 και μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, και αρχικά μόνο ως τετρακίνητο - πριν την έλευση της πισωκίνητης εκδοχής του το 2017.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Marques, μάλιστα, είπε ότι ο πεντακύλινδρος 2.5 TFSI θα απέδιδε στο R8 περισσότερη ροπή από τα 540 Nm της έκδοσης V10, και μαζί θα επέτρεπε τη μείωση της εκπομπής ρύπων και της κατανάλωσης, και φυσικά και της τιμής του αυτοκινήτου.

«Ίσως κάποιοι στην Audi Sport σκέφτηκαν πως δεν θα έμοιαζε με ένα αληθινό R8, και για αυτόν το λόγο αποφάσισαν να μην δει το αυτοκίνητο το φως της ημέρας», είπε ο Marcos. Και συμπλήρωσε πως ήταν «κρίμα, διότι ο πεντακύλινδρος ήταν καλός κινητήρας, ισχυρός, κι ακουγόταν διαφορετικά» και το αυτοκίνητο θα ήταν «πιο ελαφρύ και πιο ευέλικτο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Audi R8 πολύ σύντομα θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής του. Η παραγωγή του θα παύσει, αλλά ακόμα δεν είναι γνωστό με ποιο supercar, κατά πάσα πιθανότητα αμιγώς ηλεκτρικό, θα το αντικαταστήσει η Audi.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ