Πιο κοντά στη γραμμή παραγωγής η νέα Alfa Romeo GTV

Alfa Romeo GTV

Η αναγέννηση της μυθικής Alfa Romeo GTV κυκλώνεται εδώ και καιρό από άπειρους μύθους, δοξασίες, εικασίες και ανεπίσημα σχέδια, και το τελευταίο από αυτά την απεικονίζει με βάση τις νέες σχεδιαστικές αρχές που εισήγαγε η Tonale.

Πέρα από όλες τις εικασίες για το σχεδιασμό της νέας GTV, αυτά που είναι σίγουρα -καθότι τα έχει εκφράσει ο CEO της ιταλικής εταιρείας, Jean Philippe Imparato- είναι πως θα πρόκειται για ένα σπορ coupe-sedan, πως θα παρουσιαστεί το 2027 και ότι θα είναι αμιγώς ηλεκτρική - δεδομένου του πλάνου που έχει ανακοινώσει η εταιρεία για παύση κατασκευής θερμικών αυτοκινήτων στο τέλος του 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μέγεθος της νέας GTV αποτελoύσε ερωτηματικό, με διάφορες πληροφορίες ότι θα είναι στην κατηγορία της ηλεκτρικής BMW i4 ή μια «ναυαρχίδα» σαν τη BMW Σειρά 7. Αλλά ο J-P Imparato άφησε να εννοηθεί ότι θα εμπίπτει στην κατηγορία Ε, δηλαδή ότι θα έρθει αντιμέτωπη με τη BMW Σειρά 5. Οι επίσημες ανακοινώσεις ενδεχομένως να γίνουν στο τέλος του 2022, που η ιταλική εταιρεία προγραμματίζει μια λεπτομερή παρουσίαση των ηλεκτρικών της πλάνων και των νέων της αυτοκινήτων.

Η Alfa Romeo GTV θα είναι ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, με στόχο να σταδιοδρομήσει εκτός από την ευρωπαϊκή και στην αμερικανική αλλά και κινεζική αγορά. Κυρίως στις δύο τελευταίες, για την ακρίβεια, δεδομένου ότι αυτές σημειώνουν μεγαλύτερους όγκους πωλήσεων μεγάλων αυτοκινήτων. Γι' αυτό και η GTV θα σταδιοδρομήσει στην κατηγορία Ε, ενώ η νέα Giulia θα παραμείνει στην κατηγορία D, της BMW Σειρά 3.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στο γεγονός της δημιουργίας ενός sedan αυτοκινήτου την εποχή της παντοκρατορίας των SUV, ο J-P Imparato υποστήριξε ότι η GTV θα προχωρήσει διότι τα sedan είναι στο DNA της Alfa Romeo, και κατά συνέπεια η «ναυαρχίδα» της εταιρείας θα πρέπει να έχει αυτόν τον τύπο αμαξώματος.

O διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato
O διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato

Ο Imparato είπε συγκεκριμένα: «Κάποια στιγμή θα πρέπει να εξελίξουμε το concept του τι θα είναι ένα SUV το 2027. Αλλά, για μένα, η αεροδυναμική καθορίζει ένα sedan που συνδέεται με το DNA της Alfa Romeo. Εκτιμώ το γεγονός ότι πουλάμε αυτοκίνητα στην Αμερική, στην Κίνα και γενικώς στην Ασία. Θέλω να είμαστε σταθεροί στο πλάνο να είμαστε premium και παγκόσμιοι, πρέπει να έχουμε παρουσία στην κατηγορία Ε».

Σχετικά με τα πιο βραχυπρόθεσμα πλάνα της ιταλικής εταιρείας, τον προσεχή Νοέμβριο αναμένουμε την plug-in υβριδική εκδοχή της νέας Tonale, και έπειτα ένα μικρό ηλεκτρικό SUV το 2024 - που θα είναι πολύ χρήσιμο στην εταιρεία να αυξήσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2021 υπήρξε το πρώτο έτος μετά από πολλά χρόνια που η AR σημείωσε κερδοφορία, η οποία συνεχίστηκε και στα αποτελέσματα που ανακοίνωσε ο όμιλος Stellantis για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Έτσι, αρχίζει να θεμελιώνεται η ανάκαμψη της Alfa Romeo και η επιβίωσή της μέσα στον όμιλο Stellantis, που όταν εξασφαλιστεί ολοκληρωτικά θα της επιτρέψει να παρουσιάσει και λιγότερο εμπορικά -αλλά περισσότερο εντυπωσιακά- μοντέλα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ