Η σύγχρονη Alfa Romeo GTV είναι βγαλμένη από παραμύθι

Alfa Romeo Giulia Coupe

Η Alfa Romeo αναζητά το σημείο της επανεκκίνησης, αποτελώντας πηγή έμπνευσης για όσους ονειρεύονται τη μιλανέζικη φίρμα στην πρώτη γραμμή της ευρωπαϊκής αγοράς.

Με δεδομένο ότι η γκάμα της Alfa Romeo οφείλει μέσα στα επόμενα να ενισχυθεί με σκοπό η μιλανέζικη φίρμα να αποκτήσει τη θέση που της αξίζει τόσο στο εσωτερικό του ομίλου Stellantis όσο και στην αγορά της γηραιάς ηπείρου, δεν είναι λίγοι εκείνοι που συμβάλλουν στον διάλογο περί ενίσχυσης των Ιταλών, καταθέτοντας τα δικά τους σχέδια.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Maxim Shershnev, ο οποίος οραματίστηκε τη σύγχρονη εκδοχή της Alfa Romeo Giulia Coupe, δημιουργώντας ένα τέτρατροχο που μοιάζει βγαλμένο από τα όνειρα κάθε Alfisti.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Alfa Romeo Giulia Coupe

Το ψηφιακό δημιούργημα ενσαρκώνει στοιχεία από το ένδοξο παρελθόν της ιταλικής φίρμας, αξιοποιώντας ταυτόχρονα το σύγχρονο σχεδιαστικό κώδικα της Alfa Romeo.

Η εικονιζόμενη Alfa Romeo κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει τη σύγχρονη GTV, διαθέτοντας όχι μόνο τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες αλλά και τις διαστάσεις ενός μικρού και άκρως επιθετικού coupe, το οποίο μετά βίας θα μπορεί να στριμώξει τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό του.

Alfa Romeo Giulia Coupe
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα για εκείνους που παρακολουθούσαν τα τεκταινόμενα του Fiat Group, τότε οι σχεδιαστικές γραμμές του πίσω τμήματος θα τους φανούν γνώριμες παραπέμποντας στην πρωτότυπη Lancia Fulvia Coupe, η οποία έκλεψε τις εντυπώσεις στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2003, μένοντας παρόλα αυτά για πάντα στα συρτάρια των Ιταλών.

Κρίνοντας, λοιπόν, από το γεγονός ότι το project το οποίο απολαμβάνετε στις οθόνες σας αποτελεί ιδιωτική πρωτοβουλία, οι πιθανότητες να το δούμε να φθάνει έως τη γραμμή παραγωγής με αυτή τη μορφή είναι λιγοστές.

Alfa Romeo Giulia Coupe

Μένει να αποδειχθεί αν η Alfa Romeo θα διεκδικήσει θέση σε niche κατηγορίες, υποστηρίζοντας το δυναμικό προσανατολισμό της, ή αν θα αρκεστεί στην παρουσία της σε εκείνα τα segments τα οποία φαντάζουν ικανά να της εξασφαλίσουν τον κρίσιμο, για τη συνέχεια, όγκο πωλήσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ