Alfa Romeo Junior: Επιστροφή στο μέλλον με V6 κινητήρα 612 ίππων

Alfa Romeo Giulia Totem restomod

Ο οίκος Automobili Totem παρουσίασε στις αρχές του 2021 ένα από τα ομορφότερα restomod των τελευταίων ετών, μια ανακατασκευασμένη Alfa Romeo Giulia της δεκαετίας του '60 η οποία πλέον προσφέρεται με V6 κινητήρα 612 ίππων.

Τα Restomod, σπάνια και συλλεκτικά αυτοκίνητα του παρελθόντος που έχουν ανακατασκευαστεί και εκμοντερνιστεί με σύγχρονα μηχανικά μέρη (ο όρος Restomod προκύπτει από τις λέξεις Restoration και modernization), κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος για τους συλλέκτες παγκοσμίως - και ένα αυτοκίνητο τόσο ιστορικό και εκθαμβωτικό όσο η Alfa Romeo Giulia δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη σκηνή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ιταλικός οίκος μετατροπών Autombili Totem είχε προκαλέσει αίσθηση στις αρχές του χρόνου παρουσιάζοντας την πλήρως ανακατασκευασμένη Guilia GTelectric, με αμάξωμα από ανθρακονήματα και με σύγχρονο σύστημα ηλεκτροκίνησης και μπαταριών. Η ισχύς της EV «πριμαντόνας» του 21ου αιώνα άγγιζε τους 518 ίππους και η τιμή της τα 430 χιλιάδες Ευρώ.

Δεν πέρασαν λίγοι μήνες, και η Totem παρουσίασε και την παραλλαγή της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, την οποία ονομάζει Totem GT Super - μια ονομασία που παραπέμπει στη Giulia Ti Super της δεκαετίας του 1960. Η V6 twin-turbo μονάδα ισχύος προέρχεται από την Alfa Romeo Giulia GTA, και με τις παρεμβάσεις του ιταλικού οίκου η ιπποδύναμη της έχει αυξηθεί από τους 533 εργοστασιακούς στους 612 hp.

Για την ακρίβεια, υπάρχουν τρεις διαφορετικές εκδόσεις του GT Super, που αποδίδουν 552, 567 ή 612 ίππους. Το δύσκολο και σκληρό έργο της μετάδοσης όλης αυτής της δύναμης στους πίσω, φυσικά, τροχούς αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF - και το αποτέλεσμα είναι το σπριντ 0-100 km/h να έρχεται σε 3,2 δευτερόλεπτα, με τη βοήθεια του launch control και μάλλον σε καλή άσφαλτο. Είναι 3 δέκατα πιο αργή από τη Gtelectric, κυρίως λόγω της αμεσότητας απόδοσης της -έτσι κι αλλιώς περισσότερης- ροπής της τελευταίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τους νοσταλγούς της σπορ οδήγησης, όμως, η έκδοση με τον θερμικό κινητήρα αναμφίβολα παράγει πολύ ανώτερη ηχητική εμπειρία, μια αυθεντική μηχανική μουσική επένδυση που μάλλον δεν έχει καμία σύγκριση με τον ηλεκτρικό ήχο που επενδύει τη λειτουργία του ηλεκτρικού κινητήρα στην έκδοση Gtelectric. Και επιπλέον, ελλείψει του έξτρα βάρους 150 κιλών των μπαταριών, με τα 1.140 κιλά της θα είναι και πιο διασκεδαστική στο δρόμο.

Κατά τα άλλα, το GT Super μοιράζεται τα πάντα με την ηλεκτρική της παραλλαγή: τις ίδιες ενισχύσεις του πλαισίου, τα ίδια αλουμινένια διπλά ψαλίδια της και στις τέσσερις αναρτήσεις, το ίδιο ανθρακονημάτινο αμάξωμα και τα ίδια εκθαμβωτικά bucket καθίσματα - τα οποία, ωστόσο, μπορούν να αντικατασταθούν από δύο επίσης bucket, αλλά λίγο πιο άνετα δεδομένης της ικανότητας του θερμικού αυτοκινήτου για μεγαλύτερες αποστάσεις και ταξίδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι χρησιμοποιεί συμβατικό κινητήρα, η βενζινοκίνητη GT Super είναι πιο ακριβή από την ηλεκτρική - φτάνοντας τα 460 χιλιάδες Ευρώ. Η Automobili Totem θα κατασκευάσει μόλις 20 αντίτυπά της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ