
Πάνε σχεδόν δύο χρόνια απ’ όταν ο CEO της γερμανικής εταιρείας, Ola Källenius, προανήγγειλε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου την έλευση της "Baby" G-Class.
Όμως 23 μήνες μετά, ακόμα η Mercedes δεν έχει φέρει το εν λόγω project σε τελικά στάδια – κάθε άλλο. Ακόμα, το μοντέλο που τότε είχαμε δει ως σκίτσο, δεν έχει αποκτήσει «σάρκα και οστά». Σε κάθε παρουσίαση, ακόμα και στην πρόσφατη ανακοίνωση της μεγαλύτερης προϊοντικής επίθεσης στην ιστορία της μάρκας, η "Baby" G-Class είναι καλυμμένη με σεντόνι.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Όπως όλα δείχνουν, η Mercedes είναι εξαιρετικά πιθανό να έχει αλλάξει γενικότερα πλάνα για αυτό το μοντέλο, πράγμα που ίσως να δικαιολογεί και το γεγονός πως ακόμα δεν έχουμε κανένα χειροπιαστό νέο σχετικά.
BUY NOW
Θυμίζουμε πως η "Baby" G-Class θα ήταν αμιγώς ηλεκτρική, τετρακίνητη και θα πατούσε στη νέα πλατφόρμα MB:EA της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία είναι αρχιτεκτονικής 800V, την ώρα που μια νέα μπαταρία πέμπτης γενιάς θα υποσχόταν αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων!

Ωραία όλα αυτά αλλά πάνω που το ερώτημα ήταν αν το εν λόγω μοντέλο θα έπαιρνε ώθηση από τους νέους ηλεκτροκινητήρες eATS 2.0 της Mercedes ή τους Siemens Valeo που χρησιμοποιούνται στα υπάρχοντα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τώρα πια το ερώτημα είναι άλλο κι ακόμα μεγαλύτερο: θα έχει μόνο ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα ή και θερμικούς κινητήρες;
Αυτό το δίλημμα έρχεται και μετά την προτίμηση του αγοραστικού κοινού στη βενζινοκίνητη εκδοχή της… μαμάς G-Class. Είναι λοιπόν εξαιρετικά πιθανό να δούμε ένα μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα MMA, σε ήπια υβριδική έκδοση με νέο 1,5λιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα.
Όλα αυτά σε ένα γνώριμο σουλούπι, έστω και με μικρότερες διαστάσεις, οι οποίες θα έκαναν τη "Baby" G-Class σαφώς πιο πρακτική για την αστική καθημερινότητα.