Range Rover

Η επόμενη Mercedes S-Class θα ανεβάσει ξανά τον πήχη

Mercedes S-Class maketa

Το ανανεωμένο πολυτελές μοντέλο που αναμένεται στις αρχές του 2026, υπόσχεται να αποτελέσει σημαντική αναβάθμιση.

H Mercedes-Benz ποντάρει πολλά στο συγκεκριμένο μοντέλο, πράγμα που καθρεφτίζεται στην επένδυση που κάνει για αυτό. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ola Källenius, λέει σχετικά: «Υπάρχει ένας εσωτερικός "αναβρασμός" για το τι έρχεται μετά για ένα μοντέλο. Όμως να είστε σίγουροι, κανείς δεν έχει ξεμείνει από ιδέες όταν μιλάμε για την S-Class. Έχουμε πολλά να σας δείξουμε. Έχουμε επενδύσει πολύ περισσότερο στην ανανέωση της S-Class με κινητήρες εσωτερικής καύσης απ’ ό,τι συνήθως δαπανάμε σε ένα facelift».

Το εν λόγω μοντέλο έχει συλληφθεί να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης, έχοντας φυσικά καμουφλάζ. Παρά αυτό, είναι σαφές πως υιοθετείται το νέο στιλ φώτων ημέρας με τρία σημεία – που είδαμε πρόσφατα στην ανανεωμένη EQS και στην επερχόμενη ηλεκτρική CLA και φυσικά πως διατηρείται η γνωστή, μεγάλη γρίλια στο παραδοσιακό σχήμα “Panamericana” της Mercedes.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέα πίσω φώτα που φαίνεται να εμπνέονται από τη νέα E-Class, με περισσότερα μοτίβα με το τριάκτινο αστέρι. Η S 63, που εντοπίστηκε πιο πρόσφατα, διαθέτει επιπλέον αεραγωγούς ψύξης μπροστά και στο πίσω μέρος διατηρείται η τετραπλή εξάτμιση, με διακριτικό διαχύτη.

Στο εσωτερικό πιθανότατα θα δούμε το νέο σύστημα MB.OS και μία νέα MBUX HYPERSCREEN.

Η γκάμα κινητήρων δεν αναμένεται να αλλάξει δραστικά, αν και μικρές βελτιώσεις θα μπορούσαν να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και αποδοτικότητα. Για παράδειγμα, είναι πιθανό να δούμε την μπαταρία 22kWh της plug-in hybrid S 450 e να αντικαθίσταται από τη μεγαλύτερη μπαταρία 25kWh των GLC και GLE – κάτι που θα μπορούσε να αυξήσει ελαφρώς τη σημερινή ηλεκτρική αυτονομία των 100 χιλιομέτρων.

Πιθανώς να δούμε αντίστοιχες αναβαθμίσεις και στην S 63 E Performance, η οποία προς το παρόν διαθέτει μπαταρία μόλις 13,1kWh, προσφέροντας μικρή ηλεκτρική αυτονομία – μόλις στα 34 χιλιόμετρα. Αυτά στην αυτονομία γιατί σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η συνεργασία με τον Twin-Turbo V8 4.0 λίτρων με διπλό τούρμπο, προσφέρει συνολικά 791 ίππους και 1.430 Nm ροπής – σίγουρα δεν είναι αμελητέο.

Τέλος, η περαιτέρω υβριδοποίηση της γκάμας δεν μπορεί να αποκλειστεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ