Range Rover

Η Mercedes-Benz πατεντάρει έναν καινούργιο κινητήρα

Mercedes new engine

Η γερμανική εταιρεία δουλεύει πάνω σε ένα ασυνήθιστο σχεδιασμό στο σύστημα εξαγωγής, με στόχο τη βελτίωση του ήχου του κινητήρα.

Η Mercedes-Benz υπέβαλε αίτηση για πατέντα σχετικά με τη διαμόρφωση του συστήματος εξάτμισης του νέου της V8, ο οποίος βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε φάση ανάπτυξης. Σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ που επικαλούνται καταχώρηση στη βάση δεδομένων του Παγκόσμιου Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας, ο σχεδιασμός δεν αποσκοπεί μόνο στη βελτίωση των επιδόσεων του κινητήρα, αλλά στον ήχο του.

Όπως προκύπτει από τη πατέντα, υπάρχει κάτι που δεν έχουμε δει ξανά μέχρι τώρα - διάταξη σύνδεσης των σωλήνων εξάτμισης κάθε κυλίνδρου σε έναν ενιαίο αγωγό. Συνήθως αυτοί ομαδοποιούνται ανά τέσσερις σε κάθε πλευρά του μπλοκ των κυλίνδρων, όμως η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει μια νέα μέθοδο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πολύπλοκο δίκτυο σωλήνων θα στριμώχνεται μαζί με το σύστημα του υπερσυμπιεστή. Μία λύση που μοιάζει περίπλοκη και αναμένεται να δυσκολέψει σημαντικά τη συντήρηση του κινητήρα, όμως η γερμανική εταιρεία φαίνεται διατεθειμένη να θυσιάσει την απλότητα για έναν πιο εντυπωσιακό ήχο.

Ο κύριος λόγος που ανάγκασε τους μηχανικούς να αναπτύξουν το νέο σχεδιασμό είναι η πρόθεση της Mercedes-Benz να χρησιμοποιήσει «επίπεδο» στροφαλοφόρο άξονα στον νέο V8. Πράγμα που βελτιώνει την ισχύ του κινητήρα, αλλά ένας V8 με τέτοιο στρόφαλο ακούγεται διαφορετικά από τον παραδοσιακό.

Ο επίμαχος κινητήρας αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του σε μοντέλα της Mercedes-Benz το 2027, χωρίς ακόμα να είναι γνωστό που αναμένεται να τοποθετηθεί για πρώτη φορά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ