
Μετά την εικονιζόμενη νέα GLC, η Mercedes στρέφει το βλέμμα της και προς τις νέες GLA και GLB, οι οποίες θα έχουν πολλά σχεδιαστικά κοινά με το ολοκαίνουργιο μεσαίο γερμανικό SUV.
Αποτελεί ένα από τα βασικά κομμάτια της προϊοντικής επίθεσης της Mercedes, που ξεκίνησε με τη CLA sedan πριν από μερικούς μήνες και θα επεκταθεί σε πλειάδα νέων μοντέλων. Την ίδια πλατφόρμα με το προαναφερθέν, δηλαδή την MMA, θα χρησιμοποιούν και δύο SUV: οι νέες GLB και GLA.
Σχετικά με τη GLA, είχε απαθανατιστεί πριν από μερικούς μήνες να κάνει δοκιμές στην ηλεκτρική της έκδοση, τώρα όμως και στην υβριδική. Ο βασικός σχεδιασμός του αμαξώματος θα είναι προφανώς παρόμοιος, θα υπάρχουν όμως και επίσης προφανείς διαφοροποιήσεις.
BUY NOW
Όπως το γεγονός πως η έκδοση που διαθέτει και θερμικό κινητήρα, δεν μπορεί να διαθέτει κλειστή μάσκα αλλά χρειάζεται και αεραγωγούς. Παρά το έντονο καμουφλάζ, το «πρόσωπο» του μοντέλου ακολουθούσε το σχεδιαστικό μοτίβο που είδαμε πριν από μερικές εβδομάδες στην ηλεκτρική GLC που μας συστήθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου.

Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία, είναι η φωτιστική υπογραφή η οποία είναι παρόμοια με της GLC. Ωστόσο, τα πίσω φώτα είναι αρκετά διαφορετικά. Ενώ πάλι βασίζονται σε LED με μοτίβο αστεριού, εδώ περιβάλλονται από έναν φωτεινό δακτύλιο LED που εκτείνεται από το πίσω φτερό έως το πορτμπαγκάζ, ίσως ακόμη και σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.
Αυτή η πινελιά, που είναι πιθανό να έχει και λειτουργία φωτός φρένων, δεν ήταν εμφανής στις κατασκοπευτικές εικόνες της ηλεκτρικής GLA. Αναμένεται όμως να υπάρχει και σε αυτή όταν τα δύο οχήματα μπουν στην παραγωγή.

Ενώ η ηλεκτρική GLA αναμένεται μέσα στο 2026, η υβριδική εκτιμάται πως θα βγει στους δρόμους το 2027 και θα εφοδιάζεται με 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, μπαταρία 1,3 kWh, τεχνολογία 48 Volt και ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο σε κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Και τέλος, πως θα προσφέρεται τόσο σε εκδόσεις με κίνηση στον εμπρός άξονα όσο και με τετρακίνηση.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ