Range Rover

Η Mercedes προανήγγειλε τη μεγαλύτερη προϊοντική επίθεση στην ιστορία της

Mercedes-Benz CLA 2025

Τα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται να είναι κομβικά για την πορεία της γερμανικής μάρκας, που -όπως και η BMW- ετοιμάζει καταιγισμό νέων μοντέλων.

Δεν είναι μόνο ο μεταξύ τους εμφύλιος και ο γνωστός ευρωπαϊκός ανταγωνισμός. Πλέον οι εκ Κίνας ορμώμενες εταιρείες έχουν μπει δυναμικά στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου και η αντίδραση είναι επιβεβλημένη. Ειδικά δεδομένης της μείωσης πωλήσεων που σημείωσε η Mercedes μέσα στο 2024 (κατά 3% σε σχέση με το 2023) και της περαιτέρω πτωτικής πορείας στο πρώτο εξάμηνο του 2025 (-6.2% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι).

Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει αντεπίθεση και μάλιστα ολκής αφού την επόμενη διετία θα λανσάρει πληθώρα μοντέλων, καλύπτοντας όλες της κατηγορίες της αγοράς. Συγκεκριμένα, επίσημο έγγραφο που απευθυνόταν σε επενδυτές, έκανε λόγο για «το μεγαλύτερο πρόγραμμα κυκλοφορίας προϊόντων στην ιστορία της Mercedes-Benz».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τουλάχιστον 18 μοντέλα έχει προγραμματιστεί να βγουν στην αγορά το επόμενο έτος, αν και δύο έχουν ήδη αποκαλυφθεί. Η CLA Shooting Brake που ως γνωστόν, θα έχει και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις αλλά και με θερμικούς κινητήρες. Όμως τι άλλο περιμένουμε;

Στη βάση της γκάμας «Entry», έρχεται ένα νέο όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ηλεκτρικά. Το πιθανότερο να πρόκειται για τα compact crossover επόμενης γενιάς GLA και GLB. Η κατηγορία «Core» αφορά την C-Class και την GLC, πιθανώς με αναβαθμίσεις στο μέσο του κύκλου ζωής τους και για τα δύο μοντέλα βενζίνης, σε συνδυασμό με αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές.

Για την «κορυφαία κατηγορία- Top End», η Mercedes σχεδιάζει τέσσερα οχήματα βενζίνης/ντίζελ και πέντε ηλεκτρικά οχήματα. Η εταιρεία με έδρα τη Στουτγάρδη έχει ήδη υποσχεθεί μια «σημαντική αναβάθμιση» για την παραδοσιακή ναυαρχίδα της, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Ola Källenius να λέει σχετικά: «Έχουμε επενδύσει πολύ περισσότερα στην αναβάθμιση του μοντέλου της νέας S-Class με κινητήρα εσωτερικής καύσης από ό,τι συνήθως ξοδεύουμε για ένα facelift».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 2027 θα είναι σχεδόν εξίσου πολυάσχολο, με ένα αυτοκίνητο βενζίνης στην κατηγορία «Entry», δύο ακόμη στην κατηγορία «Core» και άλλα πέντε στο ανώτερο άκρο της γκάμας. Σε ότι αφορά στα EV, περιμένουμε ένα νέο μοντέλο στην «Core» και πέντε στην «Top-End».

Όπως καταλαβαίνετε, όλη αυτή η… επίθεση αφορά και πολλά facelift αλλά δεν παύει να είναι ένα extreme makeover της γκάμας της Mercedes.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ