Το εξάτροχο τέρας Mercedes Brabus G63 6x6 πωλείται σε εξωφρενική τιμή

Mercedes Brabus G63 6x6

Αυτή η εξακίνητη off-road λαίλαπα κατασκευάστηκε το 2014 σε μόλις 100 αντίτυπα στο Graz της Αυστρίας, με κινητήρα τροποποιημένο από τη Brabus για να αποδίδει 700 ίππους - και τώρα ένα αμερικανικό site το πουλάει με τιμή 710.000 Ευρώ.

Η Mercedes G63 AMG 6x6 είναι ίσως η απόλυτη G63, και σίγουρα η πιο κραυγαλέα από όλες. Για ποιο λόγο μπορεί να αποχωριστεί κανείς 710 χιλιάδες Ευρώ (800 χιλιάδες δολάρια), αν του περισσεύουν, για να αποκτήσει σήμερα ένα από τα 100 της αντίτυπα; Είτε επειδή όντως η κίνηση και στους 6 τροχούς μπορεί να του είναι χρήσιμη για ακραίο off-road, είτε γιατί η ανάγκη επίδειξης μπορεί να νεκρώνει οτιδήποτε άλλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο βασικός κινητήρας του G-Wagen ήταν ένας V8 διπλού turbo και 5,5 λίτρων, που απέδιδε 536 ίππους. Η Brabus τον ενίσχυσε με το kit B63S-700 για την αύξηση της δύναμης κατά 144 hp, διατηρώντας το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων - αλλά διανθίζοντάς το με πέντε ενεργά μπλοκέ διαφορικά.

Και τα έξι φρένα είναι της Brembo, πίσω από τις heavy-duty ζάντες που περικλύονται επίσης από off-road θηριώδη ελαστικά Nitto Ridge Grappler μεγέθους 37 ιντσών. Επίσης, το γερμανικό αυτό θηριώδες orr-roader διαθέτει κεντρικό σύστημα παροχής αέρα για τα ελαστικά, και καρότσα με ξύλινη επένδυση.

Η αυτοκινητική ιστοσελίδα δημοπρασιών «Bring a Trailer» διαθέτει διαθέτει ένα από τα αντίτυπά της Mercedes Brabus G63 6x6, με περίπου 13.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και τιμή που ξεκινά από τις 710 χιλιάδες Ευρώ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόβλημα, για τον Αμερικανό που εντέλει να κερδίσει τη δημοπρασία, είναι ότι η νομοθεσία των ΗΠΑ δεν υπολογίζει το συγκεκριμένο όχημα ως ένα κανονικό, καθημερινό αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης του μπορεί να το κυκλοφορεί μόνο για «εκθεσιακούς» λόγους, και για μόνο 4.000 χιλιόμετρα το χρόνο.

Έτσι, ο αγοραστής του πρέπει να λάβει ειδική έγκριση για τη μεταβίβαση της ιδιοκτησίας του από τον αμερικανικό φορέα οδικής ασφάλειας NHTSA, και να αποδέχεται τις συχνές επιθεωρήσει για τη νόμιμη χρήση του από τους ελεγκτές του τελευταίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ