Brabus 900 Rocket: Η «τερατώδης» παραλλαγή της Mercedes-AMG G63

Brabus 900 Rocket Mercedes-AMG G63

Η εξωφρενική 900 Rocket της Brabus αποδίδει 900 ίππους, θα παραχθεί σε μόνο 25 αντίτυπα και κοστίζει μισό εκατομμύριο ευρώ.

Η Brabus δείχνει να πιστεύει ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως όριο στο πόσο ισχυρό και πόσο ακραίο σε επιδόσεις και εμφάνιση μπορεί να γίνει ακόμα και ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε με αρχικό γνώμονα τις σκληροτράχηλες εκτός δρόμου ικανότητες - όπως η Mercedes-Benz G-Class.

Η εταιρεία του Bottrop δεν αρκέστηκε στην πρώτη μετατροπή της Mercedes-AMG G63, που έκανε μετά την παρουσίαση αυτής της (δεύτερης) γενιάς του γερμανικού off-roader το 2018, και προχώρησε τώρα στη δημιουργία της ορθογώνιας «ρουκέτας» Brabus 900 Rocket, εκτοξεύοντας την απόδοσή της στους 900 PS και την επιτάχυνσή της από στάση στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται, φυσικά, για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, σε μόλις 25 αντίτυπα, τα οποία οι αγοραστές τους θα μπορούν να διαμορφώνουν στα χρώματα που επιθυμούν. Καθεμία από τις Brabus 900 Rocket θα διατίθεται με αρχική τιμή 480.059 Ευρώ στη Γερμανία (συν ΦΠΑ).

Η ακρότητα της Brabus 900 Rocket είναι εμφανής σε κάθε εκατοστό του αυτοκινήτου. Διαθέτει την τελευταία γενιά του πακέτου αισθητικής μετατροπής Brabus Widestar που περιλαμβάνει αγριότερους προφυλακτήρες με κυψελοειδείς αεραγωγούς, πολλαπλούς αεραγωγούς στο μυώδες καπό και στις πίσω πλευρές των θόλων των τροχών, καθώς και εκτενή και εμφανή χρήση τμημάτων από ανθρακονήματα.

Από το υλικό αυτό είναι κατασκευασμένη η πτέρυγα στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, τα κάθετα στοιχεία (ορισμένα έγχρωμα) της γρίλιας, και η πτέρυγα στην απόληξη της οροφής. Ένα εντυπωσιακό, επίσης, στοιχείο είναι οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης που βγαίνουν στο πλάι του αμαξώματος, εμπρός από τους πίσω τροχούς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι ζάντες Brabus Monoblock Z «Platinum Edition» έχουν μέγεθος 24 ιντσών και είναι σχεδιασμένες αποκλειστικά για το Brabus 900 Rocket. Ακόμα και η ονομασία του γκρι χρώματος, με το οποίο έγινε η παρουσίαση του αυτοκινήτου (και περιλαμβάνει πληθώρα κόκκινων λεπτομερειών), είναι προκλητική: Stealth Gray.

Στο εσωτερικό τίποτα δεν είναι λιγότερο έξαλλο: ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα έχουν κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, το μαύρο δέρμα των τεσσάρων γνήσιων bucket καθισμάτων έχει ιδιαίτερο σχέδιο και ραφές, και η διχρωμία βρίσκεται σε αμέτρητα σημεία - ακόμα και στα αλουμινένια πεντάλ στα πόδια του οδηγού.

Στις πίσω θέσεις, για τους συνεπιβάτες έχει προβλεφθεί μια οθόνη αφής 4,3 ιντσών, αλλά και ανέσεις όπως ένα ψυχώμενο ντουλαπάκι, θερμαινόμενες ή ψυχώμενες ποτηροθήκες και αναδιπλούμενα τραπεζάκια. Στο εσωτερικό, πάντως, η Brabus προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, σε ενδεχόμενη εκταμίευση μισού εκατομμυρίου Ευρώ.

Μηχανικά, αυτό το τέρας της Brabus δικαιολογεί το χαρακτηρισμό «ρουκέτα» σε όλα πλην του σχήματος. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που είναι 309 ίππους ισχυρότερο από τη «απλή» G63 AMG, φτάνοντας δηλαδή του 900 PS (888hp) και το εξωφρενικό νούμερο ροπής των 1.250 Nm στις 2.000 στροφές. Ωστόσο, το τελευταίο ηλεκτρονικά περιορίζεται στα «μόνο» 1.050 Nm - όπως περιορίζεται και η τελική ταχύτητα στα 280 km/h.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Brabus επενέβη βαρέως στον V8 twin-turbo κινητήρα για να τα πετύχει όλα αυτά: αύξησε τη χωρητικότητα από τα 4.0 στα 4.5 λίτρα, μεγένθυνε τους υπερσυμπιεστές και μεγάλωσε τη διάμετρο/διαδρομή των κυλίνδρων - γεγονός που φυσικά την ανάγκασε να αλλάξει και κυλιδροκεφαλή, έμβολα, βαλβίδες (βάζοντας τις BoostXtra), σύστημα τροφοδοσίας, συστήματα εισαγωγής-εξαγωγής, και βέβαια τη χαρτογράφηση της ECU για την τροφοδοσία.

Το δύσμοιρο σύστημα μετάδοσης που καλείται να διαχειριστεί όλη αυτή τη δύναμη αποτελείται από το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC σε συνδυασμό με τη μόνιμη τετρακίνηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικά. Τα, επίσης δύσμοιρα, φρένα διαθέτουν ατσάλινους δίσκους 400 mm εμπρός και 370 mm πίσω, ενώ η συμπεριφορά στην άσφαλτο βελτιώθηκε με τη μείωση του ύψους από το έδαφος κατά 45 mm και ελέγχεται από το Brabus RideControl με ηλεκτρονικά αμορτισέρ.

Οι 25 ενδιαφερόμενοι για ένα από τα πιο παράδοξα και ακραία δημιουργήματα που φέρουν το σήμα της Brabus και την παραπομπή στη Mercedes-Benz, θα παραλάβουν τις νέες τους Brabus 900 Rocket προς τα τέλη του 2021 και τις αρχές του 2022.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ