Η Mazda βάζει στην παραγωγή την έκδοση Spirit Racing RS του MX-5

Mazda MX-5 Spirit Racing RS

Η εταιρεία της Χιροσίμα παρουσίασε στο Σαλόνι του Τόκιο μια εντυπωσιακή έκδοση για την πίστα του MX-5, υπό την ομπρέλα της Mazda Spirit Racing - και σκοπεύει να τη βγάλει στην παραγωγή.

Η ονομασία του διθέσιου αυτού roadster είναι Mazda Spirit Racing RS, και παρουσιάστηκε στην έκθεση της ιαπωνικής πρωτεύουσας δίπλα στο Spirit Racing 3 - μια αντίστοιχα σπορτίφ έκδοση του Mazda3. Και τα δύο θα πωλούνται στους λάτρεις της σπορ οδήγησης στην πίστα από την μπράντα Mazda Spirit Racing, μόλις ολοκληρωθεί η εξέλιξή τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σκοπός της ιαπωνικής εταιρείας είναι να προσφέρει σε ιδιώτες δύο αυτοκίνητα με βελτιώσεις στην αεροδυναμική και στην ανάρτηση ανάλογες των αγωνιστικών του θεσμού Super Taikyu.

Παράλληλα, τόσο το Mazda Spirit Racing RS όσο και το Spirit Racing 3 έχουν σπορ παρεμβάσεις και στο εσωτερικό, όπως τα αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα Recaro με ζώνες έξι σημείων και το τιμόνι με επένδυση από Alcantara με κόκκινη λωρίδα ευθυγράμμισης στην κορυφή της στεφάνης του.

Στο αμάξωμά τους, οι δύο αυτές εκδόσεις για την πίστα έχουν το σήμα της Mazda Spirit Racing, καθώς και τροχούς Rays με ελαστικά Bridgestone Potenza. Πίσω τους αυτοί κρύβουν φρένα της Brembo και προφανώς πιο σφιχτή ανάρτηση, αν κρίνουμε από το χαμηλότερό τους ύψος από το έδαφος. Ακόμη δεν έχει γίνει γνωστό αν θα συνοδεύονται και από αναβαθμίσεις των κινητήρων τους, αλλά τα καυσαέρια θα αποβάλλονται από μεγαλύτερη κυκλική απόληξη της εξάτμισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το Mazda3, δηλαδή το Spirit Racing 3, διαθέτει αρκετά μεγάλο εμπρός splitter (πτέρυγα) στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, πιο ογκώδη μαρσπιέ, καθώς και μεγάλη πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Οι εκδόσεις της Spirit Racing και των δύο αυτών μοντέλων διακοσμούνται, τέλος, από ένα μαύρο διακοσμητικό αυτοκόλλητο που διατρέχει το αμάξωμα στο διαμήκη άξονα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Mazda φέρεται να προωθεί τη Spirit Racing ως τον σπορ και αγωνιστικό της βραχίονα, αναβιώνοντας κατά πολλούς το πνεύμα της παλιάς Mazdaspeed. Μαζί με τα δύο αυτά μοντέλα, η εταιρεία της Χιροσίμα προκάλεσε αίσθηση στη φετινή έκθεση του Τόκιο υπαινισσόμενη ότι εξελίσσει ένα νέας γενιάς σπορ αυτοκίνητο -βασισμένο στο πρωτότυπο Iconic SP- με τον περιστροφικό κινητήρα Wankel, μία δωδεδεκαετία μετά το τέλος τη διαδρομής του RX-8.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ