H Mazda έτοιμη να αποκαλύψει το πρωτότυπο του νέου ΜΧ-5

Mazda MX-5 Concept teaser

Η εταιρεία της Χιροσίμα φέρεται να έχει έτοιμο για το Japan Mobility Show στις 25 Οκτωβρίου ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο, που θα ανοίξει το δρόμο για τη νέα γενιά του εμβληματικού της roadster.

Η Mazda ήδη έδωσε στη δημοσιότητα μια teaser εικόνα του concept car αυτού, που επιφυλάσσει για τη φετινή έκθεση του Τόκιο. Η εικόνα παραπέμπει στο πρωτότυπο Vision Study που αποκάλυψε η εταιρεία το Νοέμβριο του 2022, καθώς έχει τα ίδια πίσω φωτιστικά σώματα -καθένα εκ των οποίων αποτελείται από δύο φωτεινούς δακτυλίους- και την ίδια φωτιζόμενη λέξη Mazda.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρότι ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί αν όντως αυτό το πρωτότυπο αποτελεί τον προάγγελο του νέου MX-5, η πρόσφατη παρουσίαση του ND3 στην Ιαπωνία σημαίνει ότι η καινούρια γενιά του roadster δεν θα έρθει τουλάχιστον για τα επόμενα 2-3 χρόνια. Για την ακρίβεια, πιθανότατα δεν θα τη δούμε πριν από το 2026.

Πάντως, είναι βέβαιο ότι θα έρθει. Και η Mazda εμμέσως πλην σαφώς το επιβεβαίωσε λέγοντας στην παρουσίαση του Vision Study πως το τελευταίο «σκοπεύει να παρουσιάσει την αφοσίωση της φίρμας στα απολαυστικά αυτοκίνητα».

Εξάλλου, νωρίτερα και ο επικεφαλής εξέλιξης και μηχανολογίας της Mazda Ευρώπης, Joachim Kunz, είχε πει πως «φαίνεται ότι θα έχουμε αυτό το αυτοκίνητο [το ΜΧ-5] για πάντα, σε αυτό το μέγεθος, σε αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία και με κινητήρα εσωτερικής καύσης». Το τελευταίο, βεβαίως, κάποια στιγμή θα πάψει να ισχύει, και ο Kunz επιβεβαίωσε πως κάποτε το ΜΧ-5 αναγκαστικά θα γίνει ηλεκτρικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Tο πρωτότυπο αυτό θα εκτίθεται δίπλα στο πρόσφατο MX-5 ND3, σε ένα ΜΧ-5 πρώτης γενιάς, που συνοδεύεται με τα αρχικά «ΝΑ», καθώς και στο MX-5 SeDV. Τα αρχικά του τελευταίου σημαίνουν Self-empowerment Driving Vehicle, και απευθύνεται σε ανθρώπους με περιορισμένες κινητικές δυνατότητες.

Για το σκοπό αυτό, το γκάζι και το φρένο του MX-5 SeDV ελέγχονται από ειδικό μοχλό δίπλα στο τιμόνι, αντί για πεντάλ. Και με αυτό το δεδομένο, το τιμόνι διαθέτει ειδικό μοχλό ώστε να μπορεί να το ελέγχει κανείς με ένα χέρι, ενώ η θέση του συνοδηγού είναι τροποποιημένη ώστε να μπορεί να τοποθετείται εκεί το αναπηρικό αμαξίδιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, στο Japan Mobility Show -που θα ξεκινήσει με την ημέρα Τύπου στις 25 Οκτωβρίου και θα τελειώσει στις 5 Νοεμβρίου- η Mazda θα διαθέτει στο περίπτερό της και ένα πλήρως λειτουργικό μοντέλο υπό κλίμακα 2:3, το οποίο θα προσφέρει στα παιδιά την εμπειρία της οδήγησης ενός ΜΧ-5.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ