Η Lamborghini Aventador φεύγει με μια βαθιά υπόκλιση στη θρυλική Miura

Lamborghini Aventador - Miura R400 Roadster

H τελευταία Lamborghini Aventador της ιστορίας θα είναι μια Ultimae Roadster με πλήθος από παραπομπές στη σπάνια Miura P400 Roadster, συμπεριλαμβανομένου του γαλάζιου χρώματος Azzuro Flake.

Η Ultimae Roadster ήταν η τελευταία έκδοση της Aventador, και τα τελευταία 15 αντίτυπα του ιταλικού supercar έπλεαν πάνω στο οχηματαγωγό Felicity Ace κάπου στον Ατλαντικό Ωκεανό, προορισμένες να παραδοθούν τους 15 αγοραστές τους στην Αμερική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν στο Felicity Ace, όμως, ξέσπασε φωτιά, καταστράφηκαν και οι 15 αυτές αυτές Aventador, μαζί με περίπου 70 ακόμη καινούριες Lamborghini -Urus, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων- κι έτσι οι τελευταίες 15 Aventador της ιστορίας χάθηκαν για πάντα. Κι η Lamborghini δεν είχε, πλέον, τη δυνατότητα να κατασκευάσει καινούριες, καθώς έχει μπει ήδη στην τροχιά εξέλιξης της νέας γενιάς της.

Όμως, η εταιρεία της Sant' Agata δεν θα άφηνε το τέλος του θρυλικού της supercar να παραμείνει έτσι άδοξο. Το τμήμα εξατομίκευσης των αυτοκινήτων της Ad Personam, πήρε την τελευταία Ultimae Roadster και τη μεταμόρφωσε με έμπνευση τη θρυλική Miura P400 Roadster.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Miura P400 Roadster ήταν ένα και μοναδικό αντίτυπο της Miura που δημιούργησε ο οίκος Bertone και παρουσίασε τον Απρίλιο του 1968 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών. Δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή, αλλά πεντέμισι δεκαετίες αργότερα έμελλε να αποτελέσει την έμπνευση πίσω από την τελευταία Aventador της ιστορίας.

Βαμμένη στα ίδια χρώματα, με το γαλάζιο Azzuro Flake στο αμάξωμα και το γκρι Grigio Liqueo με το μαύρο Nero Aldebaran στα κατώτερα τμήματά της, το ανοιχτό V12 θηρίο συνδυάζει στο εσωτερικό του το ίδιο μαύρο χρώμα με το λευκό δέρμα Bianco Leda. Το ταμπλό του φέρει το αρχέγονο έμβλημα της Miura, το οποίο συναντά κανείς και εξωτερικά, στα μαρσπιέ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το έργο τέχνης κλείνει για πάντα το κεφάλαιο της Aventador, φέρνοντας στη μνήμη ένα από τα πιο εκθαμβωτικά όμορφα roadsters της δεκαετίας του 1960. Μετά την παρουσίασή της στις Βρυξέλλες, τη Miura Ρ400 Roadster περίμενε ένα πολύ παράδοξο πεπρωμένο.

Πωλήθηκε στο διεθνή ερευνητικό οργανισμό μολύβδου και ψευδαργύρου (ILZRO). Ο οργανισμός αντικατέστησε πλήθος των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου από αντίστοιχα, κατασκευασμένα από τα δύο αυτά υλικά, και έβαψε στο πράσινο της ελιάς τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Άλλαξε την ονομασία του αυτοκινήτου σε ZN 75, και για χρόνια το χρησιμοποιήσουσε σε πρωθητικές καμπάνιες σε όλο τον κόσμο, και σε διάφορα σχεδιαστικά κέντρα. Μετά από όλη αυτή την ταλαιπωρία, το αυτοκίνητο άλλαξε πολλούς (ιδιώτες) ιδιοκτήτες, και ο τελευταίος εξ αυτών το επανέφερε στην αρχική του κατάσταση, παρουσιάζοντάς το στο Concours d'Elegance της Pebble Beach της Αμερικής το 2008.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ