Παρά τις μεγάλες δυσκολίες αυτού του αμφιβόλως προσοδοφόρου εγχειρήματος, ένα σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο παραμένει στις σκέψεις του τμήματος Ν της κορεατικής εταιρείας.
Ίσως να μην το γνωρίζετε, για την ακρίβεια πιθανότατα να μην γνωρίζετε, αλλά η Hyundai πειραματίζεται με πρωτότυπα αυτού του είδους εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Το πρόγραμμα RM (Racing Midship) ξεκίνησε το 2012, με πρώτο αποτέλεσμα ένα Veloster RM14 με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, πίσω από τα καθίσματα και κίνηση στους πίσω τροχούς. Ακολούθησαν τα RM15, RM16 και RM19 – όλα εντυπωσιακά, αλλά κανένα δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή.
Ωστόσο, η Hyundai δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια. Ένα νέο επίσημο βίντεο της εταιρείας στο YouTube επιβεβαιώνει πως η εξέλιξη ενός κεντρομήχανου sportscar με την κίνηση πίσω (MR: mid-engine, rear-wheel drive) συνεχίζεται.
BUY NOW
Σύμφωνα με έναν από τους σχεδιαστές του κινητήρα, η Hyundai εργάζεται πάνω σε μια υψηλόστροφη, πανίσχυρη μονάδα ισχύος, η οποία -όπως παραδέχονται οι ίδιοι οι Κορεάτες- έχει αντιμετωπίσει αρκετές τεχνικές δυσκολίες. Παρ’ όλα αυτά, η πρόοδος είναι σταθερή, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να δούμε σύντομα ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Ο στόχος της εταιρείας είναι σαφής: «Να εξελίξουμε έναν κινητήρα που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της αγοράς και να μπορεί να παραχθεί μαζικά χωρίς συμβιβασμούς». Αυτή η διατύπωση κάνει μάλλον απίθανο να αναφέρεται στον V8 biturbo κινητήρα που έχει σχεδιαστεί για το αγωνιστικό Genesis Magma Racing GMR-001.
Η Hyundai μιλά για έναν κινητήρα με τελείως διαφορετική σχεδίαση και αρχιτεκτονική, «όπως δεν έχει υπάρξει ποτέ ξανά». Από την άλλη, ο V8 της GMR έχει εξελιχθεί από τη Hyundai Motorsport στη Γερμανία και βασίζεται στον τετρακύλινδρο 1.6 λίτρων του Hyundai i20 N Rally1 του WRC, με κοινό περίπου το 60% των εξαρτημάτων.
Μέχρι να υπάρξουν επίσημες διευκρινίσεις από τη Hyundai ή τη Genesis, όλα παραμένουν εικασίες. Δεν αποκλείεται να πρόκειται για ένα νέο V8 που προορίζεται για αγώνες αντοχής ή ακόμη και για νέο κινητήρα που εξελίσσεται για τη σειρά επιδόσεων N ή τη νέα υπομάρκα Genesis Magma.
Πάντως, τις προσδοκίες για ένα κεντρομήχανο sportscar ενισχύει η επιβεβαίωση ότι το πολυσυζητημένο Hyundai N Vision 74 θα περάσει στην παραγωγή. Ακόμη κι αν βασιστεί αποκλειστικά σε υδρογονοκίνητη και ηλεκτρική τεχνολογία, το supercar των 680 ίππων με τη ρετρό σχεδίαση που θυμίζει το DeLorean DMC-12 έχει ήδη αποκτήσει τον τίτλο του «μοντέρνου κλασικού» – πριν καν κυκλοφορήσει στους δρόμους.