Η σπάνια Ford Mustang που αγοράστηκε 500 δολάρια και αξίζει ένα εκατομμύριο

Ford Mustang Henry Ford II

Ένα χρόνο πριν την πρεμιέρα της πρώτης Mustang τον Απρίλιο του 1964, η Ford κατασκεύασε δέκα πρωτότυπα προ-παραγωγής - και ένα από αυτά το έκανε δώρο στον τότε διοικητή του μπλε οβάλ, Henry Ford II.

Κανένα από τα περισσότερα από δέκα εκατομμύρια αντίτυπα της Mustang δεν είναι σαν το συγκεκριμένο. Είναι ένα από τα τελευταία πρωτότυπα, και στο μαύρο της αμάξωμα έχει μια σειρά από σημαντικές παρεμβάσεις ειδικά «για το αφεντικό» Henry Ford II, εγγονό του ιδρυτή της εταιρείας Henry Ford. Αυτό συνέβη το 1963.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν ο πρόεδρος της εταιρείας έπαψε να χρησιμοποιεί αυτή την ειδική Mustang, τη χάρισε στον προσωπικό του οδηγό. Εκείνος την κράτησε μέχρι το 1970, οπότε και την πούλησε σε έναν φίλο του - αλλά ο τελευταίος την άφησε παρατημένη να σκουριάζει για πέντε χρόνια.

Τότε, αποφάσισε κι εκείνος με τη σειρά του να την πουλήσει στον τέταρτο ιδιοκτήτη της. Εκείνος, όταν ανακάλυψε τη συλλεκτική αξία του συγκεκριμένου θρυλικού αμερικανικού muscle car, προχώρησε στην πλήρη ανακατασκευή του και το κράτησε σε άψογη κατάσταση μέχρι σήμερα, βγάζοντάς το σπανίως από το γκαράζ του.

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι στην παρατημένη κατάσταση που βρισκόταν το 1975, αυτή η Mustang που άνηκε στον Henry Ford II πουλήθηκε στο σημερινό της ιδιοκτήτη για 500 δολάρια, ενώ σήμερα οι ειδικοί εκτιμούν ότι η αξία της -λόγω του ιδιαίτερου παρελθόντος και της σπανιότητάς της- ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σπανιότητά της προκύπτει από το γεγονός ότι ήταν ένα από τα τελευταία δέκα πρωτότυπα προ-παραγωγής, από το ότι φυσικά άνηκε στον Henry Ford II, και επίσης από τον πολύ ιδιαίτερο εξοπλισμό της, που δεν μπορούσε να βρει κανείς σε μια Ford Mustang παραγωγής.

Όπως συνέβαινε με τα πολυτελή convertible της δεκαετίας του 1960, η οροφή είναι κατασκευασμένη από βινύλιο, και στο εσωτερικό τα καθίσματα, το ταμπλό και ακόμα και τα σκιάδια είναι επενδεδυμένα από το πιο ακριβό μαύρο δέρμα. Τα κουμπιά του ταμπλό είναι όλα μεταλλικά, αντί για πλαστικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η κονσόλα, το ταμπλό των οργάνων και το τιμόνι είναι κατασκευασμένα από αληθινό ξύλο, και σχεδόν πουθενά στο εσωτερικό δεν μπορεί κανείς να εντοπίσει την ύπαρξη πλαστικού. Πιο μπροστά, κάτω από το μεγάλο του καπό, κρύβει τον V8 κινητήρα των 4.7 λίτρων και 271 ίππων, με χειροκίνητη μετάδοση 4 σχέσεων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ