
Η εταιρεία του Μαρανέλο ετοιμάζει μια πρωτοφανή εμπορική προέλαση, καθώς ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάζει κατά μέσο όρο τέσσερα νέα αυτοκίνητα τον χρόνο από το 2026 έως και το 2030.
Αυτό είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής εμπορικής πορείας της Ferrari, πορεία που κορυφώθηκε το 2024 όταν σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων με 13.752 αυτοκίνητα.

Αν και είναι ακόμη νωρίς για λεπτομέρειες, ήδη γνωρίζουμε πως ένα από τα νέα μοντέλα θα είναι η “Elettrica”, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari.
BUY NOW
Παράλληλα, δεδομένου ότι η πλατφόρμα του SUV Purosangue υποστηρίζει και συστήματα εξηλεκτρισμού, αναμένεται και μια plug-in υβριδική έκδοσή του - ενώ το ίδιο πιθανό είναι να δούμε και τις ανανεωμένες 296 GTB μαζί με ανοιχτές εκδόσεις των Amalfi και F80.

Η παρουσίαση 20 νέων μοντέλων ως το 2030 αποτελεί ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πλάνο, ωστόσο ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna θεωρεί ότι η στρατηγική της Ferrari πρέπει να επικεντρώνεται «σε περισσότερα μοντέλα με περιορισμένη παραγωγή, αντί για λίγα με υψηλό όγκο».
Παρότι μια τέτοια επέκταση της γκάμας θα μπορούσε να απειλήσει τον χαρακτήρα αποκλειστικότητας της μάρκας, ο Vigna διαβεβαιώνει πως τα βιβλία παραγγελιών είναι γεμάτα μέχρι το 2026 - ενώ οι νέοι πελάτες θα χρειαστεί να περιμένουν έως το 2027 για να παραλάβουν το δικό τους αυτοκίνητο.

Η Ferrari διαθέτει σήμερα περίπου 90.000 ενεργούς πελάτες, που έχουν αγοράσει αυτοκίνητο μέσα στα τελευταία πέντε χρόνια - αριθμός αυξημένος κατά 20% σε σχέση με το 2022. Παράλληλα, 32.000 νέοι ιδιοκτήτες απέκτησαν Ferrari για πρώτη φορά μέσα σε αυτό το διάστημα, ενώ οι συλλέκτες έχουν πλέον περίπου 20% περισσότερα αυτοκίνητα απ’ ό,τι πριν, αποδεικνύοντας ότι η ζήτηση παραμένει ισχυρή.
Παρότι η Ferrari είχε θέσει ως στόχο το 2022 να διαθέτει 40% ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030, η επιβράδυνση της εξάπλωσης των EV οδήγησε σε μια νέα στρατηγική: το μέλλον της γκάμας θα αποτελείται από 40% υβριδικά, 40% αμιγώς θερμικά και 20% ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κοιτώντας μπροστά, κάθε νέα Ferrari θα διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Ο επικεφαλής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων Enrico Galliera δήλωσε χαρακτηριστικά πως «όποιος θέλει να αλλάζει ταχύτητες μόνος του, μπορεί να αγοράσει ένα κλασικό μοντέλο».

Παρόλα αυτά, οι φήμες επιμένουν ότι ένα χειροκίνητο κιβώτιο ίσως επιστρέψει σε κάποιο από τα μοντέλα της σειράς Icona, τιμώντας τη χρυσή εποχή της Ferrari - και ικανοποιώντας τους πιο παραδοσιακούς φίλους της μάρκας.