
Το πραγματικό μαρτύριο που πέρασε ο συγκεκριμένος οδηγός της Ferrari είναι σαν να βγήκε από τους χειρότερους εφιάλτες κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.
Η υπόθεση ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2023, όταν ο ο βρετανός Nico Leonard από το Μπέλφαστ της Ιρλανδίας, παρέλαβε τη νέα του Ferrari 812 GTS, αξίας άνω των 450.000 ευρώ.
Μέσα σε μόλις τρεις ημέρες από την αγορά, η Ferrari έγκατελειψε αφού άναψαν όλα τα προειδοποιητικά λαμπάκια του ταμπλό, με το όχημα να ακινοποιείται πλήρως και να μην εκκινά. Αυτό που ακολούθησε μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως ένας μαραθώνιος επικοινωνίας και διαμαρτυριών του ιδιοκτήτη προς την Ferrari, με την ιταλική εταιρεία να αποφεύγει την ευθύνη και να μην αναλαμβάνει άμεσα την επισκευή, παρά το γεγονός ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε εντός ελαχιστών ημερών από την αγορά.
BUY NOW

Μετά από μερικές ημέρες ταλαιπωρίας, το αυτοκίνητο τελικά επιδιορθώθηκε και ο Leonard αποφάσισε να προχωρήσει σε μια εξωτερική αισθητική και μηχανική αναβάθμιση, τοποθετώντας στην Ferrari μια εξάτμιση της Novitec, η οποία θα βελτίωνε ακόμα περισσότερη την εμφάνιση, τον ήχο και την απόδοση του ήδη θηριώδους μοντέλου της Ferrari, που εξοπλίζεται από έναν V12 κινητήρα 6.5 λίτρων και παρέχει ισχύ στα 800 άλογα και ροπή 713 Nm.
Ωστόσο, λίγο αργότερα, το πρόβλημα επανεμφανίστηκε. Αυτή τη φορά η Ferrari επικαλέστηκε τη συγκεκριμένη τροποποίηση ως την πραγματική αιτία για την εμφάνιση των προβλημάτων και, έτσι, ακύρωσε την εγγύηση του οχήματος.

Την περιόδο αυτή, ο Leonard βρισκόταν σε road trip στο Μονακό και η ακινητοποίηση του αυτοκινήτου τον άφησε ουσιαστικά με δύο μόνο επιλογές: Είτε να επιστρέψει αεροπορικώς στο Μπέλφαστ, είτε να επισκευάσει εκτός εγγύησης ένα υπεραυτοκίνητο αξίας σχεδόν μισού εκατομμυρίου ευρώ.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι τα προβλήματα υπήρχαν πριν την τοποθέτηση της εξάτμισης και δεν σχετίζονταν με αυτή.
Μετά από συνεχείς βλάβες και επισκέψεις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, το πρόβλημα εντοπίστηκε στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου των φρένων (αντίστοιχη ECU του συστήματος πέδησης). Η Ferrari, για να διαπιστώσει τι συμβαίνει, έστειλε μάλιστα έναν εκ των κορυφαίων μηχανικών της από το Μαρανέλλο στο Μπέλφαστ, επιβεβαιώνοντας ότι το όχημα επισκευάστηκε πλήρως.

Παρά τις διαβεβαιώσεις, το πρόβλημα συνέχισε να εμφανίζεται για περισσότερες από 500 ημέρες, με έξι διαφορετικές αντιπροσωπείες (σε 2 Ηπείρους, όπως τονίζει ο Leonard) να επιβεβαιώνουν ότι όντως δεν είχε λυθεί.Μάλιστα, ο ίδιος δήλωσε ότι έχει ξοδέψει πάνω από 72.000 ευρώ σε επισκευές που δεν οδήγησαν σε ουσιαστική επίλυση.
Τελικό βήμα, λοιπόν, ήταν η απόφαση να επιστρέψει το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για να λάβει πίσω τα χρήματα του, κάτι που επιτρέπεται από τη βρετανική νομοθεσία όταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα από τον πρώτο κιόλας μήνα ιδιοκτησίας. Ωστόσο, η Ferrari αρνήθηκε την επιστροφή των χρημάτων και του χρέωσε επιπλέον 30.000 λίρες για τις εργασίες του μηχανικού από την Ιταλία, επικαλούμενη και πάλι την after market εξάτμιση της Novitec ως ο λόγος που συνέβη αυτό.
Οι συζητήσεις συνεχίστηκαν, με την χρύση τομή να βρίσκεται όταν η Ferrari ζήτησε την αφαίρεση της aftermarket εξάτμισης για να αποκαστήσει την εγγύηση ιδιοκτησίας.
Τέλος καλό, όλα καλά; Όχι ακριβώς, αφού, ακόμα και μετά από αυτή την εξέλιξη, το αυτοκίνητο παρουσίασε ξανά τα ίδια προβλήματα. Συγκεκριμένα, λίγες μέρες το αυτοκίνητο εμφάνισε και πάλι θέματα στην μονάδα φρένων, με τον ιδιοκτήτη να δίνει πλέον δίνει διορία επτά ημερών στην Ferrari για να επιλύσει το θέμα οριστικά.