Η BMW αναβιώνει τη θρυλική 3.0 CSL για να γιορτάσει τα 50 χρόνια του M Division

bmw csl

Πίσω στα 1972, το εμβληματικό Coupe BMW 3.0 CSL ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που επιμελήθηκε ο νεοσύστατος τότε τομέας M της βαυαρικής εταιρείας. Μισό αιώνα μετά, η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Μετά τις πρόσφατες φήμες για αυτήν, η BMW 3.0 CSL του νέου αιώνα θα βγει στην -περιορισμένη, φυσικά- παραγωγή φέτος, όπως εικάζεται με περίπου 600 ίππους και τιμή 700 χιλιάδων ευρώ, βασισμένη στο πρωτότυπο BMW 3.0 CSL Hommage που η γερμανική εταιρεία είχε παρουσιάσει πριν από ακριβώς επτά χρόνια, το Μάιο του 2015, στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρωτότυπο αυτό βασιζόταν στην ίδια φιλοσοφία που είχε και η αρχέγονη 3.0 CSL, που άλλωστε αποκαλύπτει και η πλήρης ονομασία Coupe Sport Lightweight: στη διατήρηση του βάρους σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα, στην εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο για τη βελτίωση της απόδοσης στην πίστα. Η εκτενής χρήση ανθακονημάτων, λοιπόν, είναι αυτή που θα ανεβάσει το κόστος σε τόσο υψηλά επίπεδα.

Η 3.0 CSL της νέας εποχής βασίζεται στην επερχόμενη Μ4 CSL και αναμένεται να φορά τον κινητήρα της Μ4 Competition, ενισχυμένο για την αύξηση της απόδοσής του από τους 503 στους περίπου 600 ίππους - όπως αναφέρουν οι τελευταίες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο περιορισμός του βάρους αναμένεται να το κατεβάσει στα 1.550 κιλά με μια σειρά από ακραίες παρεμβάσεις: την αφαίρεση των πίσω καθσιμάτων, την τοποθέτηση λεπτότερων bucket καθισμάτων εμπρός, καθώς και την τοποθέτηση ενός πολύ βασικού πίνακα οργάνων. Πολλά τμήματα του αμαξώματος θα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ ακόμα και η μπαταρία για τη μίζα θα είναι μικρότερη.

Το βαυαρικό supercar, έτσι, θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην πίστα και θα σημειώνει την επιτάχυνση των 0-100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα και κατά πάσα πιθανότητα θα ξεπερνά τα 300 km/h τελικής ταχύτητας. Κι όλα αυτά μέσω μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, προς τέρψιν των σκληροπυρηνικών της αγωνιστικής οδήγησης - και σε αντίθεση με τη Μ4 CSL, που θα διατίθεται μόνο με αυτόματη μετάδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο σχεδιασμός της νέας 3.0 CSL αναπόφευκτα έχει τους περιορισμούς που θέτει η Μ4, αλλά δεν αποκλείεται να διατηρήσει τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα και τις αεροδυναμικές προσθήκες στο αμάξωμα που είδαμε στο πρωτότυπο Hommage του 2015. Αναμφίβολα, όμως, θα έχει πολλές παραπομπές στο σχέδιο της 3.0 CSL των 1970s.

Η συλλεκτική, νέα 3,0 CSL θα κοστίζει -σύμφωνα με τη φημολογία- 700-750 χιλιάδες ευρώ και αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα. Η BMW έχει ήδη προσεγγίσει τους πρώτους εν δυνάμει αγοραστές της, ενόψει της επίσημης παρουσίασης του αυτοκινήτου προς το τέλος του 2022, στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 50 χρόνια του Μ Division.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bmw csl

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ