citroen aposirsi

Το Honda NSX «ξαναγεννιέται» από τον Pininfarina

Pininfarina JAS Tensei

Το θρυλικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας «επιστρέφει» διά χειρός του διάσημου ιταλικού σχεδιαστικού οίκου.

Είναι ένα μοντέλο που η Honda δεν θα τολμούσε να αναγεννήσει, ένα μοντέλο για το οποίο ο Pininfarina μας προϊδέαζε εδώ και καιρό, μέσω… σκοτεινών teasers. Τώρα αποκάλυψε πολύ περισσότερα για αυτό, στο πλαίσιο εκδήλωσης που έγινε στην πίστα Fuji Speedway, για… επιλεγμένους πελάτες. Η πλήρης και επίσημη παρουσίαση, αναμένεται στις αρχές του 2026.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ουσιαστικά πρόκειται για μία νέα ερμηνεία της πρώτης γενιάς του NSX (NA1). Σε αυτό το reboot του ιαπωνικού σπορ μοντέλου, η Automobili Pininfarina συνεργάστηκε με την JAS Motorsport. Το αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής, ονομάστηκε Tensei. Επιλογή διόλου τυχαία, αφού στα ιαπωνικά σημαίνει «αναγέννηση».

Έχει νέο αμάξωμα, φτιαγμένο από ανθρακονήματα, όμως αυτό διατηρεί τους θρυλικούς, αναδυόμενους προβολείς που αρχικού μοντέλου, όπως άλλωστε και τη μαύρη «γυάλινη» καμπίνα. Η φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος αλλά και η πίσω αεροτομή, θυμίζουν επίσης πολύ το αρχικό NSX. Αντίθετα, το αμάξωμα είναι πιο μυώδες, τα εμπρός φτερά διογκωμένα και οι αεραγωγοί μεγαλύτεροι – ενώ υπάρχει άνοιγμα και στο καπό, όπως στο NSX-R NA2. Παράλληλα, δεν υπάρχει το ίδιο μεγάλος πίσω πρόβολος.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας βελτιωμένος V6 κινητήρας της Honda, που θα αποδίδει αρκετά περισσότερα από τα 270 άλογα του αρχικού 3λιτρου κινητήρα και θα συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αρχικό NSX αποτέλεσε την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου HP-X, το οποίο είχαν δημιουργήσει από κοινού η Honda και η Pininfarina.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ