Η ιαπωνική εταιρεία θέλει να καλύψει την δεδομένη επιθυμία για επιστροφή του δημοφιλούς σπορ μοντέλου αλλά αυτή δεν είναι δεδομένη.
Δεν τίθεται αμφιβολία σχετικά με το αν οι παραδοσιακοί petrolheads θα ήθελαν μία νέα, σύγχρονη εκδοχή του καθαρόαιμο διθέσιου της Honda. Το ίδιο και οι υψηλά ιστάμενοι στην εταιρεία.
Είναι άλλωστε χαρακτηριστικά όσα είπε στο περιθώριο του Japan Mobility 2025 ο επικεφαλής μηχανολογίας της Honda, Tomoyuki Yamagami: «Φυσικά, όλοι σκέφτονται την έλευση νέας γενιάς. Κάθε εργαζόμενος στη Honda αγαπά το S2000. Κάποια μέρα θα ήθελα να φτιάξω ένα καινούριο».
BUY NOW
Όμως. για να πραγματοποιηθεί αυτή η μεγάλη επιστροφή, πρέπει να ξεπεραστούν κάποιοι σκόπελοι. Η Honda δεν έχει πλατφόρμα κατάλληλη για να στηθεί πάνω σε αυτή ένα διθέσιο roadster. Και καθώς δεν υπάρχουν πλάνα συνεργασίας με άλλο κατασκευαστή, όπως έκανε η Toyota με τη BMW για το GR Supra και με τη Subaru για το GR86, το βασικό πρόβλημα είναι η απαιτούμενη οικονομική επένδυση αλλά και το αναπόφευκτα μεγάλο κόστος απόκτησης για τον πελάτη.
Ο Yamagami εξηγεί: «Ένα παραδοσιακό σπορ αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό για να σχεδιαστεί, να αναπτυχθεί και να παραχθεί. Και οι νεότερες γενιές δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά. Η περιορισμένη παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων ανεβάζει ακόμη περισσότερο το κόστος».
Σε άλλα μοντέλα της γκάμας, η Honda δεν έχει τέτοια προβλήματα αφού μοντέλα όπως το νέο Prelude, μοιράζεται πλατφόρμα, υβριδικό σύστημα κι άλλα μέρη, με το Civic. To S2000 θα ήταν ένα αυτόνομο project που λίγα κοινά θα είχε με άλλα μοντέλα της φίρμας.
Προς το παρόν λοιπόν, η θέληση υπάρχει. Απλά, τουλάχιστον ακόμα, τα μαθηματικά για την επιστροφή του S2000, δεν βγαίνουν.