To Honda Prelude επιστρέφει στην Ευρώπη ως ένα υβριδικό sports coupe

Honda Prelude eHEV

Το θρυλικό μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, επανέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά μετά από 25 ολόκληρα χρόνια.

Το ολοκαίνουριο Honda Prelude e:HEV, έρχεται στη Γηραιά Ήπειρο, συνδυάζοντας ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης και το καινοτόμο Honda S+ Shift. Με τον κατασκευαστή να υπόσχεται πως ο εντυπωσιακό σχεδιασμός θα συνδυάζεται με το γνώριμο χάρισμα των προηγούμενων πέντε γενιών του μοντέλου, δηλαδή την απολαυστική οδήγηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος από τη διαχρονική χάρη και κομψότητα των ανεμοπτέρων, με φαρδιά και χαμηλή σιλουέτα, η οποία ενισχύεται από ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προερχόμενη από το Civic Type R, καθώς και από προσαρμοζόμενα αμορτισέρ και τη νεότερη έκδοση του συστήματος Agile Handling Assist (AHA) της Honda.

Η ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζεται και στο εσωτερικό. Ο πίνακας οργάνων των 10,2 ιντσών είναι παραμετροποιήσιμος, με ειδικά γραφικά Prelude και θέματα χρωμάτων για κάθε πρόγραμμα οδήγησης. Το σύστημα ψυχαγωγίας διαθέτει οθόνη αφής 9 ιντσών, ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay, Android Auto, και ηχοσύστημα 8 ηχείων που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Bose.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά τη σπορ σιλουέτα του, το Prelude προσφέρει χώρο για τέσσερις επιβάτες και πρακτική πίσω πόρτα hatchback που ανοίγει αποκαλύπτοντας χώρο αποσκευών έως 663 λίτρα. Διατίθεται σε δύο αποκλειστικούς συνδυασμούς διχρωμίας: λευκό-μπλε ή μαύρο-μπλε.

Στο τεχνολογικό μέτωπο έχουμε το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING (που έχει εξελιχθεί και περιλαμβάνει τα επαναπρογραμματισμένα συστήματα Adaptive Cruise Control, Road Departure Mitigation και Lane Keeping), ενώ οι… παραδοσιακοί φίλοι της οδήγησης, θα εκτιμήσουν το Honda S+ Shift, που προσομοιώνει τον ήχο και την αίσθηση γρήγορων αλλαγών σχέσεων στο κιβώτιο. Παράλληλα, η τελευταία εξέλιξη του Linear Shift Control συνεργάζεται με το Active Sound Control (ASC) για να συγχρονίζει τον ήχο του κινητήρα, τις στροφές και την ταχύτητα του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια φυσική και ρεαλιστική αίσθηση επιτάχυνσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τεχνολογία αυτή έχει εξελιχθεί ώστε να δημιουργεί μια εικονική μετάδοση οκτώ ταχυτήτων, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη σύνδεση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου. Ο έλεγχος γίνεται μέσω των paddles στο τιμόνι, τα οποία συνήθως χρησιμοποιούνται για τη ρύθμιση της ανάκτησης ενέργειας όταν το S+ Shift δεν είναι ενεργό. Με το σύστημα σε λειτουργία, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες σαν σε χειροκίνητο κιβώτιο. Κατά το κατέβασμα ταχύτητας, ενεργοποιείται φρενάρισμα κινητήρα και αυτόματο “blip” στο γκάζι, προσφέροντας πιο άμεση απόκριση.

Ο Hans de Jaeger, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε σχετικά: «Την επιστροφή του Honda Prelude την περίμεναν με ανυπομονησία οι λάτρεις της οδήγησης σε όλο τον κόσμο, από τότε που παρουσιάσαμε το πρωτότυπο τον Οκτώβριο του 2023. Το όνομα αυτό ήταν πάντα συνώνυμο με την καινοτομία και την πρωτοποριακή μηχανολογία - και η νέα του εκδοχή δεν αποτελεί εξαίρεση. Με τον κομψό του σχεδιασμό, το καινοτόμο S+ Shift και το προηγμένο πλήρως υβριδικό σύστημα e:HEV, τόσο οι οδηγοί όσο και οι επιβάτες θα εύχονται να μην τελειώσει ποτέ το ταξίδι τους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ας δούμε όμως περισσότερα για αυτό το υβριδικό σύστημα, το οποίο έχει ως βάση τα 25 χρόνια εμπειρίας της Honda σε αυτό τον τομέα. Συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων με διπλό ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο ελαφριάς κατασκευής, αποδίδοντας 184 ίππους (135 kW). Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση αλλά και η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχουν επίσης τέσσερις επιλογές προγραμμάτων οδήγησης: Comfort, GT, Sport και Individual. Με το πάτημα ενός κουμπιού, κάθε πρόγραμμα προσαρμόζει τον χαρακτήρα του υβριδικού συστήματος, της ανάρτησης και της απόκρισης του τιμονιού ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ