H Volkswagen θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη από το 2033

Volkswagen ID.4

Σε δέκα χρόνια η Volkswagen θα ολοκληρώσει τον πλήρη μετασχηματισμό της σε κατασκευαστή αποκλειστικά και μόνο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Thomas Schaefer.

Αυτός ήταν ένας στόχος που η εταιρεία του Wolfsburg είχε θέσει εξαρχής, προσδιορίζοντάς τον στην ευρύτερη περίοδο 2033-'35. Όμως, τώρα ο Schaefer λέει πως η παύση παραγωγής αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (αποκλειστικά θερμικών και υβριδικών) θα συμβεί οριστικά το 2033.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον ισχυρό άνδρα της Volkswagen, η εταιρεία θα περιορίζει σταδιακά τον αριθμό των διαθέσιμων μοντέλων της, και θα αυξήσει το ποσοστό κερδοφορίας τους. Το ίδιο θα συμβει και με τις Seat, Skoda και Volkswagen Coemmercial Vehicles, με στόχο τη συνολική αύξηση των κερδών των εταιρειών αυτών κατά 8%.

Τα λόγια του Schaefer έρχονται σε συνέχεια δηλώσεων άλλων αξιωματούχων της εταιρείας, που ισχυρίζονται ότι ο όμιλος VW οφείλει να ευθυγραμμίσει την παραγωγή και να βελτιώσει την παραγωγικότητά του, αν θέλει να πετύχει το στόχο της κυριαρχίας στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Προς το παρόν, τα επιβατικά αυτοκίνητα του ομίλου σημείωσαν αύξηση 5,6% του επιχειρησιακού τους κέρδους το πρώτο εξάμηνο του 2022, σε σχέση με το 3,4% της ίδιας περιόδου πέρσι. Κομβικό ρόλο σε αυτό είχε η αύξηση κατά 56% του επιχειρησιακού κέρδους της Skoda, όπως και της Porsche κατά 22%. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν και τα best-sellers ηλεκτρικά του ομίλου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά συνέπεια, η Volkswagen θα αναπροσδιορίσει την παραγωγή των εργοστασίων της. Κάθε εργοστάσιο δεν θα λειτουργεί πλέον για την παραγωγή ενός μοντέλου, αλλά πολλών διαφορετικών μοντέλων που βασίζονται στην ίδια -ηλεκτρική- πλατφόρμα. Ο δομικός σχεδιασμός θα είναι ίδιος σε κάθε μοντέλο, ώστε να επιτευχθούν καλύτερες και ευρύτερες οικονομίες κλίμακας.

Η βελτίωση αυτή της παραγωγής θα συνδυαστεί και με τις μπαταρίες στέρεου τύπου, που αναμένονται από το 2028, ώστε η VW να κάνει πραγματικότητα το όραμά της για την προσφορά του -μικρού- ηλεκτρικού αυτοκινήτου που δεν θα ξεπερνά τις 25.000 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ