Porsche Cayenne

H Renault επαναφέρει το Clio RS -Τι γνωρίζουμε σήμερα

Renault Clio

Τα 160 άλογα της νέας υβριδικής εκδοχής του μοντέλου δεν είναι αρκετό, με μία πιο ανήσυχη έκδοση να κάνει ήδη δοκιμές.

Ακόμα η Renault δεν έχει ανακοινώσει τα πλάνα της αλλά αυτή η εκδοχή που «φωτογραφίζει» την επιστροφή του RS, θα είναι μόνο ένα από τα πλάνα για το άμεσο μέλλον του Clio. Ενός μοντέλου που έχει ήδη 35 χρόνια ιστορίας και περισσότερα από 17 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσφατα λανσαρίστηκε η έκτη γενιά του, την οποία σύντομα θα δούμε στους δρόμους. Με ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση και πλούσια τεχνολογική φαρέτρα.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το σχεδιασμό, παρότι το όχημα που εντοπίστηκε να κάνει δοκιμές είχε έντονο καμουφλάζ, ήταν σαφές πως αφορούσε κάτι πιο… ανήσυχο. Παράλληλα, από τη Renault προκύπτει πως θέλουν και μία πιο ισχυρή έκδοση άρα το μόνο που πρέπει να κάνει κανείς, είναι να ενώσει τις τελείες.

Δεδομένου πως η κορυφαία έκδοση του Renault Clio E-Tech Full Hybrid θα προσφέρει 160 άλογα από τον 1.800άρη κινητήρα βενζίνης που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (υβριδικό σύνολο που έχει αναπτυχθεί από τη Horse Powertrain), θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι πιο ισχυρό από το ίδιο σύστημα - με συνδυαστική τιμή περί τα 200 άλογα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από τα σενάρια για την RS επιλογή, η Renault προσφέρει άλλες δύο επιλογές κινητών πέραν αυτής με τον υβριδικό επαναφορτιζόμενο κινητήρα. Η βάση της γκάμας θα αφορά θερμικό κινητήρα βενζίνης, που θα αποδίδει 115 άλογα, καθώς και μία έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο) που θα αποδίδει 120.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ