
Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε το Boreal, ένα οικονομικό SUV σχεδιασμένο για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται στο Dacia Bigster και στην πραγματικότητα θα απευθύνεται σε περισσότερες από 70 χώρες – όχι όμως για τις αγορές στην κεντρική Ευρώπη και τα μέρη μας. Όμως τι το ιδιαίτερο έχει αυτό το νέο μοντέλο της Renault και σε τι διαφέρει από το «αδερφάκι» του;
Αρχικά αισθητικά, όπου ειδικά το πρόσθιο μέρος του Boreal έχει τη δική του προσωπικότητα, με τη δικτυωτή μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος να ξεχωρίζει. Το ίδιο και τα διάσπαρτα φωτιστικά σώματα, την ώρα που το λογότυπο της μάρκας δεσπόζει κεντρικά.
BUY NOW

Η Renault ενσωματώνει επίσης σε αυτό το μοντέλο μια σειρά από χαρακτηριστικά που προσδίνουν κύρος, όπως πλάκες αλουμινίου, μαύρη οροφή που κάνει αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Προσφέρονται επίσης πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος αλλά και πανοραμική οροφή.
Όμως η ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση από το Bigster σε αυτό το μήκους 4.556mm SUV (με μεταξόνιο στα 2702mm), είναι το πίσω μέρος, που είναι πολύ πιο ελκυστικό, με διαφορετικό σχέδιο προφυλακτήρα, διαφορετική πίσω θύρα αλλά και λεπτά φωτιστικά σώματα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Renault έχει επέμβει και στο εσωτερικό, με νέο σχέδιο στο ταμπλό και διαφορετικούς αεραγωγούς. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και 10 ιντσών ενώ αντίστοιχου μεγέθους είναι και η οθόνη για το σύστημα infotainment.
Επιπλέον πινελιές είναι οι 48 επιλογές ατμοσφαιρικού φωτισμού, η ασύρματη φόρτιση, ο διζωνικός κλιματισμός, το υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα Harman Kardon με δέκα ηχεία και τα καθίσματα με ραφές σε χρώμα αντίθεσης.

Πλούσια είναι η τεχνολογική φαρέτρα του Boreal και σε ότι έχει να κάνει με τα συστήματα ασφαλείας, που φτάνουν τα 24, συμπεριλαμβανομένου του Active Driver Assist, το οποίο συνδυάζει προσαρμοστικό cruise control με λειτουργία διατήρησης λωρίδας. Υπάρχει επίσης αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, προειδοποίηση τυφλού σημείου και προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας / υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας.
Όσο για το κινητήριο σύνολο, εδώ έχουμε έναν υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα 1.3 λίτρων, που παράγει από 136 έως και 161 άλογα (ανάλογα την αγορά) και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων.

Το Renault Boreal θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Κουρίτιμπα στη Βραζιλία για τις 17 αγορές της Λατινικής Αμερικής και σε αυτό της Προύσας στην Τουρκία, για τις άλλες 54 αγορές στις οποίες θα κυκλοφορήσει. Αρχής γενομένης από τα τέλη του τρέχοντος έτους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ