
Η Renault επιβεβαίωσε την έλευση μιας επαγγελματικής έκδοσης του ηλεκτρικού Renault 4 E-Tech, χωρίς πίσω καθίσματα και πλαϊνά παράθυρα, για τις ανάγκες μικρών επιχειρήσεων και αστικών διανομών.
Η νέα αυτή έκδοση του ολόφρεσκου συμπαγούς SUV της γαλλικής εταιρείας δεν υιοθετεί τον αμιγώς «Van» χαρακτήρα των κλασικών Renault F4 ή F6, αλλά αντλεί έμπνευση από το Renault 3 του 1961: μια απλουστευμένη και φθηνότερη εκδοχή του Renault 4, προσανατολισμένη καθαρά στη χρηστικότητα - ένα εργαλείο πόλης με οικολογικό αποτύπωμα, απλότητα και λειτουργικότητα.

Σήμερα, αυτή η λογική επανέρχεται μέσω του R4 E-Tech, όπου πίσω από τα δύο καθίσματα ένα μεταλλικό πλέγμα διαχωρίζει τους εμπρός επιβάτες από το πορτ-μπαγκάζ που έχει μεταμορφωθεί σε χώρο φόρτωσης, χωρίς πίσω καθίσματα και με μεταλλικά καλύμματα στην πίσω των πίσω πλευρικών παραθύρων. Υπάρχουν ακόμα σενάρια για διαφανή πάνελ αντί για τζάμια ή αποσπώμενες πίσω πόρτες, ώστε να διατηρείται η απλότητα και να μειώνεται το κόστος.
BUY NOW

Η Renault θα διατηρήσει τη νέα αυτή επαγγελματική παραλλαγή στην ίδια γραμμή παραγωγής με το συμβατικό R4, στο εργοστάσιο Maubeuge, χωρίς ανάγκη δομικών τροποποιήσεων. Έτσι, θα επιτύχει μείωση κόστους και αύξηση της παραγωγικής ευελιξίας, χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα AmpR Small με το νέο ηλεκτρικό R5, μαζί με περίπου 70% των εξαρτημάτων.

Παρότι δεν στοχεύει να ανταγωνιστεί επαγγελματικά οχήματα τύπου Kangoo ή Trafic, η νέα έκδοση προορίζεται για μικρές αστικές επιχειρήσεις, αποστολές τελευταίας απόστασης ή δημοτικές υπηρεσίες, που χρειάζονται ένα οικονομικό, απλό και ευέλικτο όχημα. Δεν μπορεί να φιλοξενήσει ευρωπαλέτα, αλλά γεφυρώνει το κενό κάτω από το πιο πρακτικό Kangoo L1.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το εμπορικό όνομα αυτής της παραλλαγής του R4: θα μπορούσε να είναι Renault 4 Van, R4 Business, ή κάτι διαφορετικό. Αρκετά πρωτότυπα έχουν ήδη παρουσιαστεί σε εκθέσεις, όπως η "Rescue" άμεσης επέμβασης και η ταχυδρομική παραλλαγή για τη γαλλική La Poste, που δείχνουν ξεκάθαρα την κατεύθυνση.