
Η BMW ετοιμάζει για το 2027 την απάντησή της στη Mercedes CLA και στο ηλεκτρικό Audi A3, αντλώντας τεχνολογίες από την καινούρια γενιά Neue Klasse για ένα συμπαγές, προηγμένο EV premium hatchback.
Η Σειρά 1 είναι για δύο δεκαετίες η πιο σημαντική «πύλη εισόδου» στον κόσμο της BMW, προσελκύοντας νεαρότερους οδηγούς. Το ίδιο θα ισχύσει και με την i1, με τη οποία οι Γερμανοί αποσκοπούν να εισάγουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης νέους που ψάχνουν premium χαρακτήρα σε compact διαστάσεις.

Η εταιρεία του Μονάχου θέλει να φέρει όλα τα high-tech «όπλα» που ετοιμάζει για τα μεγαλύτερα και ακριβότερα ηλεκτρικά μοντέλα της σε μια πιο προσιτή και νεανική συσκευασία, με στόχο να ανταγωνιστεί την ολοκαίνουρια ηλεκτρική Mercedes CLA και το επερχόμενο ηλεκτρικό Audi A3.
BUY NOW
Η i1 θα βασιστεί στην επόμενη γενιά της Σειράς 1 και θα μοιράζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία με τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και diesel, ενώ θα αντλεί αισθητική και από τα concepts της Neue Klasse - πιο καθαρές γραμμές, μινιμαλισμό και πιο «φουτουριστικό» χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό, η i1 θα υιοθετεί μια πιο απλή εκδοχή του πανοραμικού BMW iDrive με head-up display σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ και κεντρική οθόνη κοντά στο τιμόνι, ώστε να τονίζεται ο high-tech χαρακτήρας ακόμα και σε αυτό το entry-level premium μοντέλο.

Σχετικά με το σύστημα ηλεκτροκίνησης, η BMW δεν σχεδιάζει να βάλει τεράστιες μπαταρίες στα μελλοντικά της BEV, αλλά να εκμεταλλευτεί πλήρως την απόδοσή τους με νέες τεχνολογίες. Συγκεκριμένα, θέλει να πετύχει μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και του χρόνου φόρτισης με την αρχιτεκτονική 800V.

Ήδη η BMW κάνει λόγο για φόρτιση 400kW σε μοντέλα όπως η νέα iX3, που σημαίνει δραστικό περιορισμό του χρόνου πλήρωσης της μπαταρίας και μέχρι και 30% βελτίωση στην αυτονομία σε σχέση με τις σημερινές γενιές.