H Purosangue προ των πυλών - Ποιές Ferrari θα την ακολουθήσουν

Ferrari Purosangue teaser

Το πρώτο SUV της ιστοριίας της Ferrari, η Purosangue, προχωρά σύμφωνα με το πλάνο και θα παρουσιαστεί επίσημα όπως προγραμματιζόταν, τον επόμενο μήνα - σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Benedetto Vigna.

«Όλα προχωρούν όπως ήταν προγραμματισμένα. Θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο, και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν νωρίς την επόμενη χρονιά, όπως έχουμε ήδη ανακοινώσεις. Όλα βαδίζουν στο σωστό δρόμο, και δεν υπάρχει κάτι αρνητικό να πούμε», δήλωσε ο Vigna.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν της Purosangue, o ισχυρός άνδρας του Μαρανέλο επιβεβαίωσε ότι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari όλων των εποχών όντως θα παρουσιαστεί το 2025, με κύρια προτεραιότητα να προσφέρει τη γνήσια οδική αίσθηση που ανέκαθεν διέκρινε τα αυτοκίνητά της. Για τον ίδιο λόγο η Ferrari φαίνεται πως αποκλείει την ενασχόλησή της με την αυτόνομη οδήγηση, όπως επιβεβαίωσε ο Vigna.

Εξηγώντας τις λεπτομέρειες, ο Ιταλός είπε: «Θα αποκαλύψουμε την πρώτη 100% ηλεκτρική Ferrari το 2025. Θα έχει πολλά καινοτομικά στοιχεία και θα εγγυάται την οδηγική εμπειρία μιας αληθινής Ferrari. Δεν θέλω να είμαι πολύ συγκεκριμένος, αλλά θα είναι κάτι πολύ ιδιαίτερο».

Η Ferrari EV θα είναι ένα από τα 15 αυτοκίνητα που προγραμματίζει η εταιρεία μέχρι το 2026. Μεταξύ των υπολοίπων, συνεχίζει ο Vigna, «θα είναι επίσης το πολυαναμενόμενο supercar που θα αποτελέσει ένα αριστούργημα καινοτομίας, σχεδιασμού και επιδόσεων». Κατά τα λόγια του, η ιταλική εταιρεία είναι πολύ καλά προετοιμασμένη για τη μετάβαση στις νέες τεχνολογίες της παγκόσμιας αυτοκίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ferrari Purosangue
Ferrari Purosangue

«Ο εξηλεκτρισμός αντιπροσωπεύει μια σημαντική ευκαιρία για εμάς ώστε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών και να συνεχίσουμε να δημιουργούμε μοναδικες Ferrari», συνέχισε ο Vigna, θυμίζοντας ότι η εταιρεία έχει εμπειρία στον εξηλεκτρισμό από το 2009, που ξεκίνησε την εξέλιξη της υβριδικής μονάδας ισχύος των μονοθεσίων της στη Formula 1. Και, φυσικά, από το πρώτο της υβριδικό αυτοκίνητο δρόμου, τη LaFerrari.

Καθώς ανακοίνωσε το νέο εμπορικό ρεκόρ της Ferrari για το πρώτο εξάμηνο του 2022, ξεπερνώντας ακόμα και τη χρονιά-ρεκόρ του 2021 (πριν καν έρθει η Purosangue), ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας εξέφρασε την αισιοδοξία του για το υπόλοιπο 2022 και τα επόμενα χρόνια - παρά τα μεγάλα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία και η παγκόσμια έλλειψη των microchips.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ο Vigna εκτιμά ότι τα έσοδα της εταιρείας θα είναι λιγότερα το δεύτερο εξάμηνο του 2022 σε σχέση με το πρώτο, λόγω και του μικρότερου αριθμού ημερών εργασίας των υπαλλήλων, και ότι επίσης τα κέρδη το 2023 θα είναι λιγότερα από φέτος.

Στα πλάνα της εταιρείας της Modena, παράλληλα, βρίσκεται και μια σειρά από μέτρα μείωσης του κόστους: έχει πετύχει ήδη τη μείωση της ενέργειας που απαιτείται για την κατασκευή κάθε αυτοκινήτου κατά 3%, και σκοπεύει να την περιορίσει μέχρι το τέλος του έτος σε 5%.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ