Ferrari: Επίθεση με 15 νέα μοντέλα μέχρι το 2026

Ferrari 296 GTS

Η Ferrari προχωρά σε μια πλήρη προϊοντική επίθεση και μέχρι το 2026 θα παρουσιάσει 15 νέα μοντέλα μεταξύ των οποίων και το πρώτο της ηλεκτρικό.

Η παρουσίαση των νέων μοντέλων θα γίνει ανάμεσα στο 2023 και το 2026. Ανάμεσά τους θα βρίσκονται η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, μια νέα κορυφαία «Super Ferrari», καθώς και μοντέλα της σειράς Icona που κατασκευάζονται σε πολύ περιορισμένο αριθμό.

Οι λεπτομέρειες δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Ferrari στους επενδυτές της. Τι μάθαμε λοιπόν.

Πρώτα ότι το 2026 στη γκάμα της Ferrari το 40% των αυτοκινήτων της θα έχουν μοτέρ εσωτερικής καύσης και το 60% θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ferrari Roma

Έπειτα, ότι μέχρι το 2030 στόχος μεν της Ferrari θα είναι να προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, όμως το 20% των προτάσεών της θα έχουν μοτέρ εσωτερικής καύσης.

Πολύ σημαντικό νέο στη νέα εποχή της Ferrari αποτελεί και η επικείμενη παρουσίαση το Σεπτέμβριο του πολυαναμένου και πρώτου SUV στην ιστορία της μάρκας, της Purosangue. Το μοντέλο αυτό δεν θα έχει κάποιο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (V12 μοτέρ βενζίνης), ενώ αναμένεται να αφορά περίπου στο 20% όλων των πωλήσεων της Ferrari.

Ferrari Purosangue
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι αφορά στην πρώτη ηλεκτρική Ferrari της ιστορίας, το νέο μοντέλο που αναμένεται το 2025 θα έχει πολλά κοινά με τις βενζινοκίνητες Ferrari, μεταξύ των οποίων τα συστήματα τεχνολογίας του, μηχανικά μέρη και το software για δυναμική οδήγηση.

Ο Πρόεδρος της μάρκας Benedetto Vigna τόνισε ότι σε κάθε περίπτωση η πρώτη ηλεκτρική Ferrari θα είναι ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Στοιχεία όπως το χαμηλό κέντρο βάρους, η κορυφαία ενεργειακή απόδοση, αλλά και τα σπορ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά, σίγουρα θα αποτελέσουν γνώρισμα της νέας Ferrari.

Οι μπαταρίες της θα κατασκευάζονται στο Μαρανέλο, σε νέες εγκαταστάσεις ειδικά για την παραγωγή και εξέλιξη των ηλεκτρικών μερών του αυτοκινήτου. Θα αποτελούν μέρος του σασί, ώστε να τονιστεί η ακαμψία και να μειωθεί το συνολικό της βάρος.

Ferrari 296 GTB

Εκτός τώρα από αυτό, η Ferrari έδωσε πληροφορίες και για τα πλάνα εξέλιξης των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης σε όλη της τη γκάμα. Πάντα έχοντας υπόψιν της τα «θέλω» του οδηγού, τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης θα είναι χαμηλού επιπέδου (επίπεδο 2 ή 2+), ώστε να αφήνουν τον ιδιοκτήτη να έχει αυτός τον έλεγχο του αυτοκινήτου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, το νέο πρόγραμμα προϊοντικής επίθεσης της Ferrari αναμένει να φέρει κέρδη 6,7 δις ευρώ μέχρι το 2026 με αύξηση 9%. Επιπλέον η μάρκα σχεδιάζει και διπλασιασμό των κερδών από τις lifestyle εργασίες της την ίδια χρονιά, σε σχέση με ό,τι συνέβαινε πριν τον κορωνοϊό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ