Ο θερμικός κινητήρας ζει: H Bugatti ετοιμάζει νέο hypercar με τον W16

Bugatti Bolide

Η Bugatti, όπως επιβεβαίωσε ο Mate Rimac, σχεδιάζει την κατασκευή ενός ακόμα hypercar που πιθανότατα θα διαθέτει τον W κινητήρα 16 κυλίνδρων με προδιαγραφές που δεν έχουμε δει ποτέ ξανά σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης δεν έχει έρθει ακόμα για τη Bugatti. Ο νέος ισχυρός άνδρας της συμμαχίας Bugatti Rimac, ο 33χρονος Κροάτης Mate Rimac, επιβεβαίωσε -μιλώντας στο video που μπορείτε να δείτε παρακάτω- ότι ο γαλλικό εργοστάσιο θα κατασκευάσει ένα νέο hypercar με θερμικό κινητήρα, που θα μας «αφήσει άφωνους» και θα έχει πρωτόγνωρες προδιαγραφές.

H Bugatti Bolide με τον 16κύλινδρο κινητήρα W16 των 8.0 λίτρων
H Bugatti Bolide με τον 16κύλινδρο κινητήρα W16 των 8.0 λίτρων
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο υπεραυτοκίνητο της Bugatti θα έρθει μετά το τέλος της παραγωγής της Chiron. Βρίσκεται στο στάδιο εξέλιξης, όπως επιβεβαίωσε ο Rimac, και το πιθανότερο είναι να κάνει την πρεμιέρα του μέσα στο 2024.

Μετά από όλα αυτά, το ερώτημα που προκύπτει είναι αν ο διάδοχος της Chiron θα διατηρήσει τον 16κύλινδρο κινητήρα διάταξης W, 8 λίτρων με το τετραπλό Turbo. Για να συμβεί αυτό, οι μηχανολόγοι του Molsheim πρέπει να το φέρουν στα μέτρα των νέων, αυστηρότερων προδιαγραφών ρύπων - και αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα χρειαστεί να τον συνδέσουν με ένα υβριδικό σύστημα, όπως έχει κάνει η Lamborghini με τον V12 κινητήρα της στην Aventador.

Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η Super Sport 300+ αγγίζει τους 1.577 ίππους χωρίς τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα, οι πρωτόγνωρες προδιαγραφές που υπόσχεται ο Mate Rimac για το νέο hypercar ίσως προκύψουν από το συνδυασμό του W12 με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέραν του νέου hypercar, ο Κροάτης έχει πολλά όνειρα για τη Bugatti, μετά τη συγχώνευση της γαλλικής εταιρείας με τη Rimac, που κατασκευάζει το ηλεκτρικό hypercar Nevera των σχεδόν 2 χιλιάδων ίππων.

Είναι θέμα χρόνου να κατασκευαστεί η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Bugatti με την τεχνολογία του Nevera - αλλά με ένα concept εντελώς διαφορετικό από του κροατικού αυτοκινήτου. Επίσης, ο Rimac έχει δηλώσει ότι έχει και άλλες «τρελές ιδέες» για τη Bugatti, που φημολογείται ότι αφορούν σε ένα GT coupe με μεγάλο ρύγχος ή ακόμα και σε ένα SUV, αν αναλογιστούμε την επίσης «τρελή» επιτυχία της Lamborghini Urus.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ