Όποιος πρόλαβε: Ξεπούλησαν οι Bugatti Chiron και Bolide

Bugatti Chiron & Bolide

Δεν χρειάστηκε πολύς καιρός για να βρεθούν οι 110 αγοραστές του W16 hypercar Bugatti Chiron και οι 40 της αγωνιστικών προδιαγραφών Bolide των 4 εκατομμυρίων Ευρώ.

Από τους 150 αυτούς βαθύπλουτους ή και συλλέκτες οι έξι στους δέκα θα αποκτήσουν για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο της εταιρείας του Molsheim. Η Bugatti προγραμματίζει να παραδόσει 80 Chiron μέσα στο 2022 και τις υπόλοιπες το '23, αλλά οι αγοραστές της Bolide θα πρέπει να περιμένουν μέχρι το 2024.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως μάλλον αξίζει η αναμονή, διότι είναι προφανές πως η Bolide θα γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα συλλεκτικά αυτοκίνητα του μέλλοντος - η γαλλική εταιρεία τη χαρακτηρίζει ως την «πιο ακραία Bugatti που κατασκευάστηκε ποτέ».

Παρότι είναι ακραία και σε τιμή, η οποία ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια Ευρώ (και μάλιστα προ φόρων), για τους συλλέκτες πιθανότατα δεν ήταν απρόσμενο ότι όλα της τα αντίτυπα δεσμεύθηκαν από τον περασμένο Αύγουστο μέχρι πρότινως.

Οι πρώτες παραδόσεις της Chiron θα είναι μόνο μια πτυχή του πολυάσχολου 2022 για τη Bugatti. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσει τις πρώτες παραδόσεις της -«σύγχρονης ΕΒ110»-, εκθαμβωτικής Centodieci.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κυριότερο για αυτή τη χρονιά, όμως, είναι ότι φέτος θα ολοκληρωθεί ο μετασχηματισμός της στο καινούριο εταιρικό σχήμα Bugatti Rimac, μετά την πρόσφατη εξαγορά μεριδίου 55% από την εταιρεία του χαρισματικού Κροάτη Mate Rimac. Το υπόλοιπο 45% λεχει στα χέρια της η Porsche.

Τα κεντρικά της Bugatti Rimac θα βρίσκονται στη Sveta Nedelja του Ζάγκρεμπ, με διευθύνοντα σύμβουλο τον Mate Rimac και 300 εργαζόμενους. Το εργοστάσιο του Molsheim θα συνεχίσει τη λειτουργία του με 135 εργαζόμενους, ενώ άλλοι 180 υπάλληλοι του κέντρου έρευνας και εξέλιξης του ομίλου Volkswagen στο Wolfsburg θα ασχολούνται αποκλειστικά με τη Bugatti.

Μετά τη Chiron και το ηλεκτρικό hypercar Nevera αντίστοιχα η Bugatti και η Rimac θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζουν καθεμία τα δικά τους ξεχωριστά αυτοκίνητα, παρότι πλέον βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη. Εξάλλου, μόλις τη χρονιά που πέρασε η Bugatti άνοιξε 4 νέα υποκαταστήματα στο Τόκιο της Ιαπωνίας, στη Σιγκαπούρη, το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας και στο Μάντσεστερ της Βρετανίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε εδώ τις τιμές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς

Ακολουθήστε το carandmotor.gr για να μαθαίνετε όλα τα ΝΕΑ για το αυτοκίνητο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ