To μικρό Fiat Pandina στον δρόμο για τη γραμμή παραγωγής -Πότε αναμένεται στην Ευρώπη

Αντί για το 2030, όπως αρχικά προβλεπόταν, οι τελευταίες πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι ο ολοκαίνουριος διάδοχος του σημερινού Panda θα μπει στην αγορά μέσα στο 2028.
Μετά το λανσάρισμα του νέου Grande Panda και των δύο μεγαλύτερων και πιο οικογενειακών SUV που θα ακολουθήσουν την προσεχή διετία, το 2028 φαίνεται πως θα υποδεχθούμε στην ευρωπαϊκή αγορά το νέο προσιτό citycar Pandina, που θα διαδεχθεί το σημερινό Pandina (όπως έχει ήδη μετονομαστεί το γνωστό μας Panda).

Αυτή τη φορά, όμως, το Pandina θα έχει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (μαζί με θερμικές και υβριδικές εκδόσεις) και θα είναι προσανατολισμένο για την παγκόσμια αγορά. Παρά τις παρόμοιες διαστάσεις με το σημερινό Panda, ο διάδοχός του θα υιοθετήσει πλήρως ανανεωμένο σχεδιασμό.
BUY NOW
Όπως έχει δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat, Olivier Francois, η αισθητική θα αντλεί έμπνευση από το νέο Grande Panda, με ρετρό αναφορές στο ιστορικό Panda της δεκαετίας του ’80. Ανάμεσα στις ψηφιακές αποδόσεις που κυκλοφορούν, ξεχωρίζει εκείνη του Avarvarii, η οποία φαίνεται να αποτυπώνει με ακρίβεια τη σχεδιαστική κατεύθυνση του νέου μοντέλου.

Το Pandina προορίζεται να αποτελέσει την απάντηση της Fiat στο Dacia Spring, προσφέροντας οικονομικές αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, αλλά και υβριδικές, ενώ δεν αποκλείεται και μια ακόμη πιο προσιτή βενζινοκίνητη επιλογή.
Στόχος της Fiat είναι να προσφέρει μια ρεαλιστική εναλλακτική στις χαμηλού κόστους προτάσεις για την πόλη, αντιμετωπίζοντας παράλληλα την αυξανόμενη κινεζική παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η τιμή θα παίξει καθοριστικό ρόλο. Μετά την ανακοίνωση του Grande Panda στα κάτω από 16.000 ευρώ για τη βενζινοκίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι λογικό να αναμένεται το Pandina κάτω από τις 14.000 ευρώ στη βασική του έκδοση. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω βελτιστοποιημένης πλατφόρμας και απλούστερων τεχνολογικών λύσεων, χωρίς όμως εκπτώσεις στην ποιότητα και την ασφάλεια.
Στον τομέα των κινητήρων, οι υβριδικές εκδόσεις ενδέχεται να μοιράζονται το ίδιο σύστημα με το μελλοντικό Fiat 500 Hybrid του Mirafiori, ενώ οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις θα υιοθετήσουν τα νέα μοτέρ και τις μπαταρίες που θα κάνουν πρεμιέρα στο επόμενο 500e.

Τα ηλεκτρικά Pandina θα προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση και βελτιωμένες επιδόσεις, διατηρώντας χαμηλό κόστος. Η παραγωγή του Pandina αναμένεται να συνεχίσει να λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο του Pomigliano.