Ποια είναι τα μυστικά του υβριδικού FireFly κινητήρα της Fiat -Πού θα τοποθετείται
Η αποκάλυψη του νέου Fiat 500 Hybrid επανέφερε την ονομασία FireFly, αυτό των 3κύλινρων και 4κύλινδρων κινητήρων που παρουσιάστηκαν πριν από μερικά χρόνια, προτού υπάρξει ο όμιλος Stellantis.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά τους, τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι εκείνα που αντικατέστησαν τα ιστορικά πλέον 4κύλιδρα FIRE, τα οποία βρίσκονταν στην αγορά περισσότερο από 30 χρόνια. Οι πιο σύγχρονοι FireFly διακρίνονται για το χαμηλό βάρος (κεφαλή και στροφαλοθάλαμος είναι από αλουμίνιο), το μικρότερο μέγεθος, αλλά και τους μειωμένους ρύπους. Το μπλοκ των κυλίνδρων είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου υψηλής πίεσης με χυτοσίδηρο.
Ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου και στη συνέχεια το σύστημα Multiair είναι μια τεχνολογία που «γεννήθηκε» στους FIRE (Mito, Giulietta) και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε στον 2λιτρο των Giulia και Stelvio.
BUY NOW

Η σειρά των FireFly χωρίζεται σε δύο υποκατηγορίες. Στους ατμοσφαιρικούς 3κύλινδρους και 4κύλινδρους Ν3 και Ν4 με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και στους τετραβάλβιδους υπερτροφοδοτούμενους Τ3 και Τ4. Βασικό στοιχείο που τους χαρακτηρίζει, είναι η άμεση απόκριση και η ομαλή απόδοση της ροπής. Επίσης οι κραδασμοί είναι λιγότεροι, σχεδόν ανεπαίσθητοι.
Οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, αν και θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για τις εκπομπές μικροσωματιδίων. Στο μέλλον προβλέπεται η χρήση του GPF ή φίλτρου σωματιδίων βενζίνης. O 1.000άρης του Fiat 500 Hybrid αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, ενώ η συμπίεσή του είναι 12:1.
Χρησιμοποιεί έναν εκκεντροφόρο με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων. Ζυγίζει μόλις 77 κιλά και ο ηλεκτροκινητήρας BSG υποβοηθά το βενζινοκινητήρα. Το σύστημα ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα και την στέλνει σε μια μπαταρία λιθίου 11 Ah.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ