Πατάει Ευρώπη το κινεζικό ηλεκτρικό με αυτονομία 1.000 χλμ.

Έρχεται Ευρώπη το κινέζικο ηλεκτρικό με την αυτονομία των 1.000 χλμ.

Έπειτα από μία μακρά περίοδο αναμονής το κινέζικο ηλεκτρικό Nio ET7 ετοιμάζεται να πατήσει τους τροχούς του και στην Ευρώπη προσφέροντας κορυφαία αυτονομία.

Με μήκος που φτάνει στα 5,1 μέτρα, πλάτος που φτάνει σχεδόν τα δύο μέτρα και μεταξόνιο στα 3.060 χλστ., το Nio ET7 είναι το κορυφαίο ηλεκτρικό μοντέλο στη γκάμα της κινέζικης εταιρείας, ένας άμεσος αντίπαλος του Tesla Model S.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ET7 παρουσιάστηκε επίσημα στις αρχές της περσινής χρονιάς ωστόσο αναμένεται να κάνει την πρώτη του είσοδο στις ευρωπαϊκές αγορές τις επόμενες εβδομάδες με την Ολλανδία να είναι και η πρώτη χώρα που το υποδέχεται. Έτσι το ET7, το οποίο έλαβε και την απαραίτητη έγκριση από τις αρμόδιες αρχές, θα αποτελέσει το δεύτερο μοντέλο της Nio στην Ευρώπη έπειτα από το περσινό λανσάρισμα του SUV ES8 στη Νορβηγία.

Σύμφωνα και με τη λιτή ανακοίνωση των Κινέζων, η ηλεκτρική ναυαρχίδα τους που έχει και δυνατότητα αυτοματοποιημένης οδήγησης θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία, εκτός από την Ολλανδία και στις Νορβηγία, Γερμανία, Δανία και Σουηδία, με τη Nio να στοχεύει αρχικά σε αγορές που είναι σαφώς πιο ώριμες αναφορικά με την υιοθέτηση και τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Κίνα το μεγάλο sedan της κινέζικης εταιρείας είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικές συστοιχίες μπαταριών αναφορικά με την ενεργειακή τους χωρητικότητα. Στη βάση βρίσκεται η έκδοση με την μπαταρία των 70 kWh η οποία προσφέρει αυτονομία έως και 500 χλμ. Ακολουθεί η έκδοση των 100 kWh με την αυτονομία να φτάνει σε αυτή την περίπτωση έως και τα 700 χλμ., ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση με τη συστοιχία των 150 kWh, η οποία και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.

Να σημειωθεί ωστόσο ότι τα παραπάνω νούμερα αυτονομίας έχουν υπολογιστεί με το παλιότερο πρότυπο NEDC που είναι σαφώς πιο «αισιόδοξο» έναντι του WLTP που χρησιμοποιείται πλέον στην Ευρώπη.

Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες των προδιαγραφών και των τεχνικών χαρακτηριστικών του «ευρωπαϊκού» ET7, αν και είναι σίγουρο ότι δεν θα υπάρχουν αλλαγές στους δύο κινητήρες -ένας στον εμπρός και ένας στον πίσω άξονα- που αποδίδουν συνολικά 653 ίππους, με την απόδοση να παραμένει ίδια άσχετα από την συστοιχία μπαταριών που έχει επιλεχθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τιμή του ET7 στην Κίνα βρίσκεται λίγο κάτω από τα 60.000 ευρώ και μένει να δούμε ποια θα είναι αυτή για τις αγορές της Ευρώπης.

Δείτε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ