Έρχεται και δεύτερη Ferrari της νεο-ρετρό σειράς Icona

Ferrari Monza SP1

Η σειρά Icona, που περιλαμβάνει περιορισμένης παραγωγής ρετρό δημιουργίες εμπνευσμένες από τις αγωνιστικές Ferrari των δεκαετιών του 1940 και '50, θα εμπλουτιστεί μέσα στο Νοέμβριο και με ένα δεύτερο μοντέλο μετά τις Monza SP1 και SP2.

Με τη Monza, που παρουσίασε το 2018 στις παραλλαγές SP1 και SP2 και με τιμή 1,6 εκατ. Ευρώ, η φίρμα του Μαρανέλο εγκαινίασε μια σειρά νοσταλγικών, σπάνιων αυτοκινήτων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ρετρό supercars της σειράς Icona, σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, έχουν «το διαχρονικό σχεδιασμό εμβληματικών Ferrari που αναγεννώνται με καινοτομικά υλικά και τεχνολογίες αιχμής». Τα αυτοκίνητα αυτά απευθύνονται στους λεγόμενους «πρεσβευτές» της Ferrari, δηλαδή πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους αρκετά από τα δημιουργήματα της Modena.

Η επίσημη ανακοίνωση της προσθήκης του δεύτερου αυτοκινήτου στη σειρά, έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrari, Benedetto Vigna, στη συνεδρίαση των μετόχων της εταιρείας. Ο Vigna δεν ανέφερε ούτε το όνομα του νέου αυτοκινήτου, ούτε από ποιά εμβληματική αγωνιστική Ferrari του παρελθόντος αυτό θα αντλεί τη σχεδιαστική έμπνευσή του.

Πηγή έμπνευσης τις Monza SP1 και SP2 ήταν η Ferrari166 MM Barchetta του 1948 και η 750 Monza του 1954. Δύο ελαφριά, ανοικτά αγωνιστικά αυτοκίνητα με κινητήρες μικρού κυβισμού, που βρήκαν τη μετενσάρκωσή τους στις δύο εκδοχές της σύγχρονης Monza - που κατασκευάζονται σε μόνο 499 αντίτυπα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προκαλεί ενδιαφέρον το γεγονός ότι η Ferrari αναγκάστηκε να επισπεύσει την παρουσίαση και παραγωγή του δεύτερου μοντέλου της σειράς Icona, που είχε αρχικά προγραμματίσει για το 2022. Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, Antonio Picca Piccon, αυτό συνέβη λόγω της πολύ υψηλής ζήτησης «που νιώσαμε την ανάγκη να ικανοποιήσουμε».

Το νέο αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην -εξειδικευμένη για τις Icona- γραμμή παραγωγής στο Μαρανέλο, μαζί με τις Monza SP1-SP2. Η οικογένεια Icona, θυμίζουμε, είναι ένας από τους τέσσερις πυλώνες της εμπορικής στρατηγικής της Ferrari. Οι άλλοι τρεις είναι: τα καινούρια sport αυτοκίνητα επιδόσεων, τα πιο ευρύχωρα GT και οι ειδικές εκδόσεις των υπαρχόντων μοντέλων.

Ο Vigna καλείται να οδηγήσει την εταιρεία της Modena στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Τα επόμενα βήματα, σε αυτή τη διαδρομή, είναι η παρουσίαση μέσα στο 2022 του υβριδικού SUV με την ονομασία Purosangue, και η έλευση της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής Ferrari το 2025.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ