Ένα μοναδικό Suzuki Jimny για όλα τα εδάφη

suzuki jimny

Αν και η Suzuki έχει επικριθεί ουκ ολίγες φορές διότι δεν προσφέρει μέχρι στιγμής έναν πιο σύγχρονο κινητήρα στο Jimny, είναι πάρα πολλοί εκείνοι που ασχολούνται με την αισθητική του βελτίωση και όχι μόνο.

Βασισμένο σε πλαίσιο τύπου σκάλας, το ιαπωνικό εκτός δρόμου όχημα είναι οπωσδήποτε κατασκευασμένο για να αντέχει στις δύσκολες καταστάσεις. Διαθέτει κοντό κιβώτιο και την κατάλληλη ανάρτηση για να τα βγάζει εις πέρας, εκεί που ακριβότερα μοντέλα δεν θα τα κατάφερναν.



suzuki jimny b
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο οι πιο φανατικοί του είδους δεν κάθονται… με σταυρωμένα τα χέρια. Έχουν βαλθεί να μετατρέψουν το μικρό 4x4, σε πραγματικό αγρίμι. Αν κάτι είναι εκείνο που θα αύξανε περαιτέρω τις δυνατότητές του, αυτό είναι σίγουρα τα χωμάτινα ελαστικά.

Όμως όπως διακρίνετε και από τις φωτογραφίες, δεν στέκονται μόνο εκεί. Η ανάρτηση έχει φυσικά αλλαχθεί με άλλη που έχει μεγαλύτερη διαδρομή και ψηλώνει ταυτόχρονα το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέοι θόλοι τροχών, μεταλλικοί προφυλακτήρες, snorkel και σχάρα οροφής.



suzuki jimny c

Επίσης, στο πλάι παρατηρούνται σκαλοπάτια, αλλά και μια εξάτμιση αλά Mercedes-AMG G63, που τονίζει ακόμη περισσότερο τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Εξ΄ όσων γνωρίζουμε, στο μηχανικό κομμάτι δεν έχει γίνει κάποιου είδους αναβάθμιση.

Κάτω από το καπό του 5θυρου Suzuki Jimny, το οποίο είναι μακρύτερο από το 3θυρο μοντέλο και παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου στην Ινδία στις αρχές του έτους, βρίσκεται ένας ήπιος υβριδικός κινητήρας 1,5 λίτρων με ισχύ 104 ίππους και 134 Nm ροπής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων ή ένα χειροκίνητο με πέντε σχέσεις. Η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα στο φετινό Μάιο στις εγκαταστάσεις του Gurugram στην ινδική υποήπειρο. Tο αυτοκίνητο αναμένεται να λανσαριστεί στην Αφρική, τη Λατινική Αμερική και ίσως λίγο αργότερα και στην Αυστραλία.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ