Μεγάλος δήμος της Αθήνας διεκδικεί Μετρό -Πού θα δημιουργηθεί ο νέος σταθμός

Μετρό

Τη δημιουργία ενός νέου σταθμού Μετρό ζητάει ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου, ώστε να γίνουν ευκολότερες οι μετακινήσεις των δημοτών.

Μεγαλώνει το δίκτυο Μετρό της Αθήνας, μιας και βρίσκεται υπό κατασκευή η Γραμμή 4, την ίδια ώρα που η διαγωνιστική διαδικασία για την επέκταση της Γραμμής 2 προς Δυτική Αττική βρίσκεται ένα βήμα πριν την ολοκλήρωση.

Το Μετρό, ωστόσο, της πρωτεύουσας φαίνεται ότι δεν θα περιοριστεί στα παραπάνω έργα, με τους αρμόδιους φορείς να μελετούν ποιες επεκτάσεις θα μπορούσαν να υλοποιηθούν, ώστε να καταστούν ευκολότερες οι μετακινήσεις των πολιτών.

Προ ολίγων ημερών, μάλιστα, ήρθε στο προσκήνιο η κατασκευή σταθμού Μετρό στο Χαϊδάρι, κατόπιν της υποβολής σχετικού αιτήματος του Δήμου, στο πλαίσιο της συνάντησης του Δημάρχου Χαϊδαρίου, Μιχάλη Σελέκου, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της «Ελληνικό Μετρό», Νικόλαο Κουρέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Δημοτική Αρχή σημείωσε πως η κατασκευή Σταθμού Μετρό στο Χαϊδάρι πρέπει να είναι άμεσης προτεραιότητας, καθώς το Χαϊδάρι είναι ο μοναδικός Δήμος στην Δυτική Αθήνα χωρίς Μετρό, παρόλο που στην περιοχή βρίσκονται το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Δυτικής Αθήνας (το Αττικόν), δύο ψυχιατρικά νοσοκομεία και δύο στρατόπεδα, όπως και χιλιάδες πολίτες που στερούνται καλής και σύγχρονης συγκοινωνίας.

Από τη μεριά του, ο κ. Κουρέτας δήλωσε πως η επέκταση των γραμμών του ΜΕΤΡΟ μελετάται από τον ΟΑΣΑ στα πλαίσια μια ευρύτερης κυκλοφοριακή μελέτης, η οποία θα καθορίσει και το σχεδιασμό του επόμενου διαστήματος.

Μετρό Αθήνας

Σημειώνεται ότι το αίτημα του κ. Σελέκου για τη δημιουργία νέου σταθμού δεν είναι το μοναδικό που τίθεται τις τελευταίες εβδομάδες. Είχε προηγηθεί αυτό του Δημάρχου Νίκαιας -Αγ. Ι. Ρέντη, Κωνσταντίνου Μαραγκάκη, και του Πρύτανη του του Πανεπιστημίο Πειραιά (ΠΑ.ΠΕΙ), Μιχαήλ Σφακιανάκη, για σταθμό στο Θεμιστόκλειο Συγκρότημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην επιστολή τους προς το Ελληνικό Μετρό ανέφεραν ότι η πρόσβαση προς το Πανεπιστήμιο είναι δύσκολη, δεν αφήνει περιθώρια επαρκούς αξιοποίησης από τον Δήμο και δημιουργεί κυκλοφοριακά ζητήματα στην περιοχή.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία επέκταση του Μετρό της Αθήνας ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2022, με την προσθήκη των σταθμών «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» στη Γραμμή 3.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ