Brabus P 900 Rocket «One of Ten»: Ένα τερατώδες pick-up 900 ίππων

Brabus P 900 Rocket 'One of Ten'

H Brabus έκανε την πιο τερατώδη μετατροπή από όλες: το βασισμένο στη G 63 pick-up P900 Rocket Edition 'One of Ten' έχει 900 ίππους, 0-100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα, τελική 280 km/h και τροχούς 24 ιντσών.

Όσο κι αν ακούγεται εξωφρενικό, η Brabus εκτιμά ότι υπάρχουν δέκα άνθρωποι διατεθειμένοι να καταβάλλουν το ποσό των 773.000 ευρώ για να αποκτήσουν αυτό το τέρας, που με δυσκολία θα αποκαλούσε κανείς αυτοκινητικό δημιούργημα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και, συγκεκριμένα, άνθρωποι για τους οποίους δεν ήταν αρκετή η προηγούμενη αντίστοιχη κατασκευή του οίκου μετατροπών του Bottrop, δηλαδή το Brabus 900 XLP 'One of Ten', που τα 4,4 δευτερόλεπτά του μάλλον ήταν πολλά για το sprint 0-100 km/h και τα 210 km/h της τελικής του ταχύτητας πολύ λίγα. Έτσι, η Brabus αποφάσισε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αντίστοιχου τέρατος, αλλά με επιδόσεις αντίστοιχες των καλύτερων supercars - παρά τα ασύλληπτα 2.720 κιλά του.

Πρώτα από όλα, η μετατροπή της Mercedes-AMG G 63 σε pick-up επιτυγχάνεται με την προσθήκη μιας καρότσας από ανθρακονήματα και ατσάλινο σκελετό, στην ουρά της. Η καρότσα είναι σχετικά μικρή, ώστε η καμπίνα να παραμείνει τετραθέσια, αλλά αναμφίβολα προϋπέθετε και την επέκταση του μεταξονίου, κατά 50 εκατοστά, όπως και τη μετακίνηση της πίσω ανάρτησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πλαίσιο τύπου σκάλας δέχθηκε τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να διατηρήσει τα ίδια επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας, ενώ η χώρος της καμπίνας επιβατών από την καρότσα χωρίζεται από ένα φύλλο ατσαλιού που περιλαμβάνει το θερμαινόμενο πίσω τζάμι.

Το αμάξωμα έχει δεχθεί αμέτρητες προσθήκες ανθρακονημάτινων εξαρτημάτων, του πακέτου «Widestar» της Brabus, και πληθώρα από κόκκινες λεπτομέρειες. Με όλα αυτά, το μήκος του P900 Rocket φτάνει τα 5,38 μέτρα, που σημαίνει ότι είναι 68,9 εκατοστά μακρύτερο από την εργοστασιακή Mercedes-AMG G 63.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για να φτάσει τους 900 ίππους, δηλαδή 315 περισσότερους από της εργοστασιακής έκδοσης, η Brabus αποσυναρμολόγησε εξ ολοκλήρου την οκτακύλινδρη μονάδα των 4.0 λίτρων. Αύξησε τη χωρητικότητα από τα 3.982 στα 4.407 κ.εκ. μέσω της αύξησης της διαμέτρου των κυλίνδρων στα 84 χιλιοστά, και τοποθέτησε νέο στροφαλοφόρο που αύξησε τη διαδρομή των εμβόλων στα 100 χιλιοστά. Επιπλέον, αντικατέστησε τους υπερσυμπιεστές με νέους και πιο αποδοτικούς, αυξάνοντας την πίεση του Turbo στο 1.4 bar, και -εκτός των άλλων- τοποθέτησε και νέο σύστημα εξάτμισης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το τέλος έμεινε ο προγραμματισμός του ηλεκτρονικού ψεκασμού, της ανάφλεξης και του ελέγχου της πίεσης του Turbo, που απέφεραν ισχύ 900 ίππων στις 6.200 στροφές και ροπή 1.250 Nm στις 2.900 σ.α.λ. Όμως, η ροπή περιορίστηκε στο όριο των 1.050 Nm για να προστατευθεί το σύστημα μετάδοσης.

Η υπερβάλλουσα ισχύς έκανε επιτακτική και την μείωση του ύψους από το έδαφος, στα 45 χιλιοστά, καθώς και την τοποθέτηση κεραμικών φρένων -για να σταματήσει το θηρίο των 2,7 τόνων- πίσω από τους τεράστιους τροχούς των 24 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσο για το εσωτερικό, η πλειάδα των κόκκινων λεπτομερειών συνεχίζεται απλόχερα από τις ραφές του μαύρου δέρματος των καθισμάτων μέχρι το τιμόνι και το ταμπλό, με τον εξοπλισμό ονόματι «Brabus Masterpiece». Συνολικά 206 σημεία της καμπίνας έχουν κόκκινο χρώμα, μαζί με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό γύρω από τους αεραγωγούς. Το πακέτο συμπληρώνεται με την οθόνη ψυχαγωγίας και το τραπεζάκι ανάμεσα στα δύο πίσω καθίσματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ