Το Brabus 900 Crawler είναι το αγριότερο buggy όλων των εποχών

Brabus 900 Crawler

Η μεταμόρφωση αυτή της Mercedes-AMG G63 θυμίζει αγωνιστικό του Rally Dakar, είναι παράνομη για τους δημόσιους δρόμους, έχει 888 ίππους και κοστίζει 750 χιλιάδες ευρώ.

Καθώς η εμμονή της Brabus με την AMG G63 καλά κρατεί, οι σχεδιαστές του Bottrop δείχνουν με το Brabus 900 Crawler ότι η φαντασία τους δεν έχει όριο. Φαίνεται σαν κάθε τρελή τους ιδέα να μπορεί να φτάσει μέχρι την κατασκευή - και αυτή είναι σίγουρα μια τρελή ιδέα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όχι μόνο γιατί το Crawler δεν έχει άδεια να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους, αλλά και κυρίως διότι τα 753.400 ευρώ της τιμής του είναι ένα εξωφρενικό ποσό για ένα off-road παιχνίδι - όσο καλό, ισχυρό και διασκεδαστικό κι αν είναι αυτό. Προφανώς όμως, κάποιοι ίσως να μην το βλέπουν έτσι.

Η Brabus χαρακτηρίζει το 900 Crawler ως το «απόλυτο αγωνιστικό των αμμόλοφων», που μάλλον είναι ένας λιγάκι υπεραισιόδοξος ισχυρισμός αν σκεφτούμε τα αγωνιστικά του Dakar. Παρόλα αυτά, είναι αναμφίβολα εντυπωσιακό, και κραυγαλέο, με απόσταση 53 (!) εκατοστών από το έδαφος - που, συγκριτικά, είναι διπλάσιο από του Jeep Wrangler.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό που το κάνει παράνομο για το δρόμο είναι η έλλειψη θυρών και παραθύρων. Παρόλα αυτά διαθέτει roll-cage από ατσάλι υψηλής αντοχής για το ενδεχόμενο της ανατροπής, και αμιγώς αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες ασφαλείας 6 σημείων για την προστασία των τεσσάρων επιβατών του. Όλα αυτά είναι κόκκινου χρώματος, καθώς η Brabus δεν φάνηκε διατεθειμένη ούτε αυτή τη φορά να κρατήσει κάποια διακριτικότητα.

Οι μηχανικές αλλαγές της Brabus σε αυτή την εκδοχή της AMG G63 είναι πολλαπλές: τροποποίησε τους άξονες και την ανάρτηση, τοποθετώντας εξειδικευμένα ελατήρια με διαδρομή 16 εκατοστών, και έβαλε σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών με τεράστια off-road ελαστικά που κρύβουν δισκόφρενα 400 χιλιοστών εμπρός και 370 χιλ. πίσω.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επέμβαση στον V8 κινητήρα των 4.5 λίτρων αύξησε την ισχύ στους 888 ίππους και τη ροπή στα 1.250 Nm, αν και η τελευταία περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.050 Nm για να προστατευθεί το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Έτσι, ακόμα και στην άσφαλτο αυτή η off-road κατασκευή παραμένει θηριώδης: επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα, αλλά βεβαίως -λόγω ελαστικών- η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 160 km/h.

Η μείωση του βάρους με την αφαίρεση αρκετών τμημάτων του αμαξώματος, και η αντικατάσταση άλλων από ανθρακονημάτινα, το κατέβασε στα 2.065 κιλά. Όσο κι αν οι 2 τόνοι ακούγονται πολλοί, στην ουσία η buggy έκδοση της AMG G63 είναι κατά 420 κιλά ελαφρύτερη από την έκδοση παραγωγής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 900 Crawler είναι ίσως η πιο εκθαμβωτική μετατροπή της G-Class μετά την εξάτροχη AMG G63 6x6. Η τιμή της φτάνει τα 749.000 ευρώ, με δώρο τέσσερα ανθρακονημάτινα κράνη και σύστημα ενδοεπικοινωνίας των επιβατών - αλλά αυτή είναι προ φόρων. Που σημαίνει ότι στο τέλος θα προσεγγίζει σχεδόν το ένα εκατομμύριο. Η Brabus θα το κατασκευάσει σε μόλις 15 αντίτυπα, από το Φθινόπωρο και μέχρι το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ